תרגיל יח"צ? זמר אמריקני מפורסם מתמודד עצמאית בבחירות לנשיאות

הזמר האמריקני קיים אמש עצרת בחירות ולא ממש הבהיר אם הוא רציני בנוגע לריצה לנשיאות, או שמא מדובר בתרגיל יחסי ציבור. במקום זאת, ווסט השמיע הצהרות מבולבלות נגד רשתות חברתיות,דיבר על דת ועל הסכמים בין-לאומיים ואף פרץ בבכי

כשבועיים אחרי שהודיע כי הוא רץ לנשיאות ארצות הברית, ערך הלילה (שני) הזמר האמריקני קניה ווסט עצרת בחירות ראשונה בקרוליינה הדרומית. באירוע, שבו נכח קהל מצומצם בעקבות נגיף קורונה, ווסט לא ממש הבהיר אם הוא רציני בנוגע לריצה לנשיאות, או שמא מדובר בתרגיל יחסי ציבור. לעצרת הגיע ווסט כשהוא לובש אפוד מגן, שעליו הכיתוב "ביטחון", וכששיערו מגולח בצורת המספר 2020.

באירוע שהתקיים בצ'רלסטון, קרוליינה הדרומית, ווסט בן ה-43, פנה באופן רנדומלי לנוכחים כדי שידברו, שלף מהמותן הצעות ואמר דברים שהותירו את הקהל המום. "הארייט טובמן מעולם לא באמת שחררה עבדים. היא רק גרמה להם לעבוד עבור לבנים אחרים", אמר ווסט בשלב מסוים על אחת הדמויות הבולטות ביותר במאבק של השחורים בארצות הברית, בעת שדיבר על אי-שוויון כלכלי.

ווסט חולל סערה ברשתות החברתיות כשצייץ בעמוד הטוויטר כי הוא מתכוון להתמודד במרוץ לנשיאות ארה"ב. "עלינו לממש כעת את ההבטחה של אמריקה על ידי אמון באלוקים, איחוד חזוננו ובניית עתידנו", כתב. "אני מתמודד לנשיאות ארה"ב! #חזון2020". רגעים ספורים לאחר פרסום הציוץ זכה ווסט לתמיכתו של המיליארדר והיזם איילון מאסק, שהשיב: "יש לך את מלוא התמיכה שלי".

עדיין לא ברור אם המוזיקאי הפופולרי, שהיה תומך נלהב של הנשיא דונלד טראמפ, אכן מתכנן לרוץ לנשיאות או שהוא מנסה לקדם מכירות של אלבומים. כבר בעת הכרזתו ב-4 ביולי על כך שהוא מתכוון להתמודד בנובמבר, הוא פספס את המועד האחרון להירשם כדי להופיע בפתקי ההצבעה בכמה מדינות. לפרקים, נראה שהוא יותר מעוניין בהעברת מסר מאשר לנצח.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו