אחרי 4 בדיקות: נשיא ברזיל בולסונארו הודיע כי החלים מקורונה

נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו הודיע כי החלים מנגיף קורונה, כשבועיים וחצי לאחר שאובחן. בולסונארו, בן 65, כתב בפייסבוק ובטוויטר כי התוצאה של בדיקת הקורונה הרביעית שעשה - שלילית. בולוסונארו אמר בתחילת השבוע כי מצבו הרפואי הטוב נובע בין השאר מכך שהוא נוטל את התרופה הידרוקסיכלורוקוין

נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו הודיע כי החלים מנגיף קורונה, כשבועיים וחצי לאחר שאובחן. בולסונארו, בן 65, כתב בפייסבוק ובטוויטר כי התוצאה של בדיקת הקורונה הרביעית שעשה – שלילית. בציוץ בעמוד הטוויטר שלו הוא העלה את תוצאות הבדיקה שביצע היום וכתב: "יום טוב לכולם". בדיקה קודמת, שעשה לפני שלושה ימים, העלתה שהוא עדיין נושא את הנגיף.

בולוסונארו אמר בתחילת השבוע כי מצבו הרפואי הטוב נובע בין השאר מכך שהוא נוטל את התרופה הידרוקסיכלורוקוין, שארגון הבריאות העולמי המליץ שלא להשתמש בה לטיפול בקורונה.

כזכור, בולסונארו הודיע על כך שנדבק בקורונה בשידור טלוויזיה ב-7 ביולי. ההודעה הרשמית הגיעה לאחר שדווח כי הוא החל לחוש ברע וסבל מתסמיני קורונה. עם זאת הוא הוסיף וטען בפני הכתבים כי הוא חש בטוב.

בולסונארו לא היה מן המנהיגים הקפדניים בעולם בהתייחסותו לנגיף. מאז ההתפרצות במדינתו הוא המשיך להשתתף באירועים חברתיים ופוליטיים ובהפגנות, ולעיתים קרובות הוא נצפה ללא מסכה על פניו – או שעטה אותה בצורה לא תקנית.

ברזיל היא אחת המדינות שבמוקד התפרצות הקורונה, ועל פי הנתונים הרשמיים, נדבקו בה עד כה יותר מ-2.3 מיליון בני אדם. מניין המתים יותר מ-85 אלף.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו