Tomer Neuberg/Flash90

יום אחרי האלימות כלפי המפגינים: נעצרו 3 חשודים במעורבות בתקיפה

המשטרה הודיעה על מעצרם של שלושה חשודים נוספים בחשד למעורבות בתקיפת מפגין במהלך ההפגנות שהקיימו אמש בתל אביב. הם נעצרו וייחקרו בהמשך לחשדות נגדם. המשטרה: "מאבק בלתי מתפשר בכל מי שעשה שימוש באלימות מכל סוג שהוא"

המשטרה עצרה היום (רביעי) שלושה חשודים במעורבות בתקיפת המפגינים אתמול בהפגנה בתל אביב. החשודים הועברו לתחנת המשטרה לצורך חקירתם. החשודים משויכים לקבוצת האוהדים של קבוצת כדורגל שמתנגדת לשילוב ערבים. הם נעצרו וייחקרו בהמשך לחשדות נגדם.

מהמשטרה נמסר כי "התקיימה מחאה בתל אביב , שבשלב מסוים , התפצלה למספר תהלוכות ובהמשך, התגלעו אירועי אלימות לרבות פגיעה פיזית במפגינים ופציעתם. מיד עם קבלת הדיווח המשטרה פתחה בחקירה במסגרתה זוהו החשודים בתקיפה ונאספו ראיות שונות הקושרות אותם לאירוע התקיפה".

"היום בצהריים הצליחה המשטרה לעצור שלושה מעורבים באירועי התקיפה והם מועברים כעת לתחנת המשטרה לצורך חקירתם. המשטרה שבה ומדגישה כי מחאה תתאפשר בכל עת ובכל מקום אולם לא נתיר ולא נאפשר אירועי אלימות ו/או פגיעה ברכוש ונבוא חשבון עם פורעי החוק. החקירה נמשכת ונבדק הרקע והנסיבות של התקיפה".

"זכות המחאה הנה זכות יסוד והמשטרה תנקוט בכל האמצעים ותעשה את כל המאמצים לאפשר קיומה תוך מאבק בלתי מתפשר בכל מי שעשה שימוש באלימות מכל סוג שהוא", לשון הודעת המשטרה.

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה אמר כי הוא "מברך את משטרת ישראל על פעולה מהירה ונחושה נגד מחוללי האלימות אמש. חרף כל המחלוקות, אין ולא יהיה שום הכשר לאלימות וכל מקרה יטופל במלוא החומרה. שלומם, ביטחונם וחירותם של אזרחי ישראל כולם, ללא הבדלי השקפה פוליטית, הוא ערך ראשון במעלה – וישמר בקפדנות על ידי מ"י. די לאלימות, בלי סייגים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו