Miriam Alster/Flash90

גפני: "נתניהו נכנע לציבור כיוון שהוא פחד ממרד ולכן פתח מהר מידי"

יו"ר דגל התורה אמר על יו"ר ימינה: "הצעתי לנתניהו בזמנו למנות את בנט לשר הבריאות, חבל שזה לא קרה". על המצב הפוליטי: "נפגשתי השבוע עם נתניהו הוא אמר לי בצורה ברורה שהוא לא רוצה בחירות. הודעתי לו שאנחנו נמנע הליכה לבחירות"

יו"ר דגל התורה ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אומר בראיון לאריה זיסמן ב'יתד נאמן' כי "הצעתי לנתניהו בזמנו למנות את בנט לשר הבריאות ולמי שיוביל את המאבק בקורונה. בנט הרי רצה את זה. חבל שזה לא קרה".

עוד על המאבק בקורונה כי "גם נתניהו מבין היום את הטעות: אחרי הגל הראשון, פתחו את הכול בפראות ובבת אחת. אוסטריה לדוגמא פתחה במדורג והצליחה. אנחנו נכשלנו. גם ראש הממשלה הודה בכך. הפתיחה המהירה הביאה לגל השני הקשה. לדעתי נתניהו נכנע לציבור כיוון שהוא פחד ממרד ולכן פתח מהר מידי".

על המצב הפוליטי הוא אומר כי "נפגשתי השבוע עם נתניהו הוא אמר לי בצורה ברורה שהוא לא רוצה בחירות. איש לא יודע מה הוא רוצה בדיוק, לי היה נשמע שזה אמיתי וכנה. הודעתי לו שאנחנו נמנע הליכה לבחירות. ההפגנות נגדו הן חסרת תקדים, אבל נראה שזה לא ממש משפיע עליו. הוא איש חזק. מישהו אחר היה נשבר מזמן".

יו"ר דגל התורה מתייחס בראיון לצוות שסיכם עם ראש הממשלה שיוקם במל"ל, אך לא יצא לפועל: "הפגישה שלנו עם יולי אדלשטיין נכשלה ולא צלחה. טענתי מלכתחילה שאין לה סיכוי כיוון שלצערי היא נבנתה בצורה לא טובה. אדלשטיין אמר שיבדוק וחזר עם תשובה שלילית מרה״מ. אני ביקשתי שיהיו אנשי מקצוע חרדים בצוותים של מקבלי ההחלטות. אנשים מתוך הציבור החרדי טרפדו את זה. הכל טורפד מסיבות לא ענייניות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו