תת אלוף ניסן דוידי. צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון אישר: ניסן דוידי יפקד על המשימה לקטיעת שרשרת ההדבקה

הרמטכ"ל כוכבי ושר הביטחון בני גנץ החליטו למנות את תת-אלוף ניסן דוידי למפקד המפקדה המשימתית לקטיעת שרשרת ההדבקה. דוידי, המסיים בימים אלה שלוש שנים כראש חטיבת הלוגיסטיקה באגף הטכנולוגיה, דחה את מועד שחרורו מצה״ל לאור נכונותו להתגייס למשימה

דובר צה"ל מעדכן הבוקר (שלישי) כי בעקבות ההחלטה על הקמת מפקדה משימתית לסיוע לקטיעת שרשרת ההדבקה בפיקוד העורף, אישר הרמטכ"ל אביב כוכבי, ושר הביטחון בני גנץ, את המלצת מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, למנות את תת-אלוף ניסן דוידי למפקד המפקדה המשימתית לקטיעת שרשרת ההדבקה.

‏בתפקידיו האחרונים שירת דוידי כקצין הלוגיסטיקה של פיקוד העורף ופיקוד הצפון והיה ראש מחלקת לוגיסטיקה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה. תא"ל ניסן דוידי, המסיים בימים אלה שלוש שנים כראש חטיבת הלוגיסטיקה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, דחה את מועד שחרורו מצה״ל לאור נכונותו להתגייס למשימה.

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, אמר אתמול בישיבת קבינט הקורונה כי "צה"ל יהיה ערוך לכל היותר בתחילת שבוע הבא, עם המפקדה לקטיעת שרשרת ההדבקה. המפקדה הולכת ומוקמת, ובכל שעה שחולפת היא יותר מוכנה. היא תוכל להתחיל לעבוד כאמור או בסוף השבוע הזה או בתחילת השבוע הבא, לא יאוחר מזה. בסך הכל אני מתרשם שיש התקדמות טובה, צה"ל עושה את זה במקביל לפעילויות האחרות, הן בדרום והן בצפון, אנחנו נמשיך בצד ההיערכות בפיקוד העורף ובהתמודדות עם הקורונה לקיים את המאמץ הביטחוני בכל הזירות".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו