Tomer Neuberg/Flash90

לא נדרש לבידוד: אחות ששהתה בסמוך לניתוח של גנץ אובחנה כחולת קורונה

אחות שנכחה בחדר הניתוח של שר הביטחון אובחנה כחולת קורונה. עם זאת, בלשכתו של גנץ אמרו כי על פי בדיקת בית החולים, הוא לא שהה ליד האחות ולא נדרש לבידוד. "שר הביטחון ממשיך במשימותיו וישוב לשגרה בימים בקרובים", נמסר

אחות ששהתה בחלק מהזמן בחדר שבו נותח אתמול (רביעי) שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ אובחנה כנשאית קורונה. מבדיקת בית החולים שיבא בתל השומר עולה כי האחות לא שהתה ליד השר ולפיכך הוא לא נדרש לכל בידוד.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר: "אחות במרכז הרפואי שיבא תל השומר אשר הייתה בקרבה מוגבלת בעת ניתוחו של שר הביטחון שהתקיים אמש נמצאה חיובית לקורונה. בחקירה האפדימיולוגית שנערכה הבוקר ע"י פרופ גילי רגב, מנהלת היחידה למניעת זיהומים בשיבא,  נמצא כי השר וצוות המנתחים לא נחשפו לאחות ולפיכך לא נדרשים בבידוד".

מלשכת גץ נמסר כי "בחדר הניתוח של שר הביטחון בני גנץ שהסתיים בהצלחה שלשום נכחה אחות שנמצאה חיובית לקורונה. על פי בדיקת בית החולים השר לא שהה ליד האחות ולא נדרש לכל בידוד". עוד הוסיפו כי שר הביטחון ממשיך במשימותיו הרבות במשרד הביטחון וביתר הנושאים הלאומיים וישוב לשגרה בימים בקרובים".

אתמול נמסר כי גנץ והרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי קיימו שיחת עדכון ביטחונית בה דנו על ההתפתחויות האחרונות בדרום ונושאים נוספים. מוקדם יותר קיבל השר סקירה ביטחונית מורחבת מהמזכיר הצבאי לשר הביטחון. הרמטכ"ל כוכבי איחל לשר רפואה שלמה, וחזרה מהירה לשגרה. אמש פרסם גנץ הודעה המתייחסת לניסוי בטיל 'חץ 2' וכן החליט לצמצם את מרחב הדיג ברצועת עזה ולאסור הכנסת דלקים לרצועה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רוב חולי הקורונה שמאלנים אנרכיסטים עם סיר על הראש מפיצי מחלות קורונה הזויים מובטלים עבריינים מושחתים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו