צילומסך BBC

"אתגעגע אליו מאוד": אחיו הצעיר של הנשיא טראמפ מת הלילה בגיל 71

הבית הלבן הודיעה הלילה כי אחיו הצעיר של הנשיא דונלד טראמפ, רוברט, מת הלילה בגיל 71. בהצהרה שפרסם הנשיא הוא אמר: "בלב כבד אני מודיע שאחי הנפלא, רוברט, מת הלילה בשלווה. הוא לא היה רק אחי, הוא היה החבר הכי טוב שלי. זכרו יהיה בלבי לעד. נוח על משכבך בשלום"

דוברות הבית הלבן פרסמה הבוקר (ראשון) הודעה רשמית על מותו של אחיו הצעיר של נשיא ארה"ב דונלאד טראמפ. רוברט טראמפ בן ה-71 היה מאושפז בבית החולים ומת במהלך השבת. נשיא ארה"ב טראמפ ספד לאחיו ואמר: "אתגעגע אליו מאוד".

בהצהרה שפרסם הבית הלבן מפי הנשיא, נאמר כי "בלב כבד אני מבשר שאחי הנפלא, רוברט, מת הלילה בשלווה. הוא לא היה רק אחי, הוא היה החבר הכי טוב שלי. הוא יחסר לנו מאוד, אבל ניפגש שוב. הזכרון שלו יחיה עוד בלבי לנצח. רוברט, אני אוהב אותך. תנוח בשלום". לדברי טראמפ, הוא ביקר את אחיו בבית חולים בניו יורק ביום שישי האחרון לאחר שאושפז שם במצב קשה.

במסיבת עיתונאים שקיים הנשיא דונלד טראמפ ביום שישי התייחס לשאלת אחד הכתבים בנוגע לאחיו ואמר: "יש לי אח נפלא, הייתה לנו מערכת יחסים מאוד ארוכה, מהיום הראשון בחיי – זו תקופה ארוכה מאוד. הוא בבית החולים עכשיו, בתקווה הוא יהיה בסדר אבל הוא גם במצב קשה מאוד". כאמור מאז מצבו התדרדר ובמהלך הלילה נאלצו הרופאים בניו יורק לקבוע את מותו של רוברט.

אחד מיועציו של טראמפ אמר שהנשיא יגיע להלווייתו של אחיו, אף שצפוי לו לוח זמנים צפוף בימים הקרובים, שבהם הוא צפוי לבקר בארבע מדינות במסגרת קמפיין הבחירות שלו.

רוברט טראמפ היה אחד מחמשת ילדיו של פרד טראמפ, אבי המשפחה. "הוא היה טראמפ השקט", אמר מייקל דאנטוניו, הביוגרף של הנשיא, לניו יורק טיימס, "הוא שמח להישאר מחוץ לאור הזרקורים". רוברט למד באוניברסיטת בוסטון ולאחר מכן עבד בוול סטריט לפני שהצטרף לעסקי הנדל"ן של המשפחה.

בספרו אמנות העסקה, תיאר הנשיא טראמפ את אחיו כ"אדם שקט ורגוע, אבל מאוד מוכשר ויעיל". עוד כתב כי "זה בטח קשה מאוד להיות אח שלי, אבל הוא מעולם לא אמר משהו ואנחנו מאוד קרובים. הוא האדם היחיד בחיי שלו אני קורא 'מותק'. הוא הסתדר עם כמעט כלם, שזה נהדר עבורי, כי אני לעתים צריך ךהיות האיש הרע".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו