טרגדיה באשדוד: בת ארבעה חודשים נפטרה

טרגדיה קשה אתמול (חמישי) באשדוד, פעוטה בת 4 חודשים נפטרה בבית המטפלת ממוות בעריסה. בהמשך היום התקבלה קריאה על ילד כבן 6 שטבע באמבטיה בביתו בבית שמש. לאחר החייאה פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו מוגדר קשה.

טרגדיה באשדוד אתמול: פעוטה בת ארבעה חודשים נפטרה בביתה של המטפלת, ככל הנראה ממוות בעריסה. המשטרה הוזעקה למקום אך שיחררה את גופתה לאחר זמן קצר.

קרא עוד:

[postim]

אתמול (חמישי) סמוך לשעה 12:00 בצהריים התקבלה קריאה במוקד מד"א על פעוטה מחוסרת הכרה ברחוב ינאי ברובע ז' באשדוד. כונני הצלה רבים שחשו למקום ניסו לבצע החייאה בתינוקת אך לאחר זמן ממושך, למרבה הצער, רופא נאלץ לקבוע את מותה.

המטפלת סיפרה כי רצתה להאכיל את התינוקת בשעה 11:00 אך היא נרדמה. שעה לאחר מכן ניסתה שוב להאכיל אותה אך התינוקת לא התעוררה והמטפלת כאמור הזעיקה את כוחות ההצלה.

משפחתה של התינוקת התקשתה לקבל את הבשורה המרה, זאת לאחר ששיכלו תינוק נוסף שחלה ל"ע במחלה קשה.

אבי, חובש 'איחוד הצלה דרום' סיפר: "מדובר בבת למשפחה חרדית שלמרבה הצער זהו מקרה שני אצלם של תינוק שנפטר, כל מקרה מוות הוא קשה, מקרה מוות של פעוט/ה קשה פי כמה וכמה, ובפרט שמדובר במשפחה שאנו כמתנדבים מכירים מהמקרה המצער הקודם, ניסינו להציל את חייה אך למרבה הצער נקבע מותה, אני וחובשים נוספים של 'איחוד הצלה דרום' מסייעים לבני המשפחה בסידור וארגון ההלוויה".

בהמשך היום אירעה תקרית נוספת שכמעט והסתיימה באסון,  כונני מד"א 'צוות הצלה' הוזנקו לרחוב בן זכאי ברמת בית שמש, לאחר דיווח על ילד מחוסר הכרה.

הכוננים שהגיעו למקום, מצאו ילד שטבע באמבטיה כשהוא ללא דופק ונשימה. הכוננים יחד עם צוות נט"ן של מד"א מבית שמש, החלו לבצע בילד פעולות החייאה מתקדמות.

לאחר מאמצים ממושכים, פונה הילד לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשהוא עם דופק וסיוע נשימתי. ומצבו מוגדר קשה אך יציב.

אנא הרבו בתפילה להחלמתו המהירה של הילד בנימין בן רות בתושח"י.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו