שיעורי תורה, קומזיצים והרצאות – מרכז נוער חרדי ייפתח בצפת

מרכז הנוער החרדי הינו פיילוט ראשון מסוגו המתקיים יחד עם משרד השיכון בהובלת ראש העיר ומחזיק תיק החינוך החרדי. בימים אלו מגובשות התוכניות המגוונות לתלמידי הישיבות ותלמידות הסמינר על ידי הרכזים

בשורה לתושבי השכונות החרדיות בצפת לקראת פתיחת מרכז הנוער החרדי שייפתח בעז"ה בימי בין הזמנים הקרובים. ל'מקומי JDN' נודע כי במרכז הנוער החרדי החדש ייהנו בחורי הישיבות בימי בין הזמנים משיעורי תורה, קומזיצים, הרצאות ופעילויות נוספות. מרכז הנוער החרדי שינוהל בריכוזו של ר' אלעד חדד, ישמש את כלל הנערים החרדיים בעיר ויציע להם מגוון פעילויות המותאמות התאמה מושלמת לצרכי המגזר החרדי.

גם תלמידות הסמינר תהנינה ממגוון פעילויות העשרה ופנאי בריכוזה של גב' פ' ויזל. בימים אלו כבר יושבים הרכזים על גיבוש התוכניות המושקעות שיובאו למרכז בימי בין הזמנים הקרובים בעז"ה.

הקמת מרכז הנוער החרדי בעיר הינו פיילוט ראשון מסוגו בצפת, זאת הודות לפעילות המשותפת של ראש העיר שוקי אוחנה וסגנו ישראל סברדלוב מחזיק תיק החינוך חרדי. במסגרת המרכז יתקיימו פעילויות מגוונות לנוער בתקצוב העירייה ומשרד השיכון. את הפעילות ירכז רכז עירוני שיפעל להביא למרכז לנוער חרדי את מיטב הפעילויות המותאמות.

מרכז הנוער החרדי שייפתח, יצטרף למתנ"ס העירוני בשכונת מאור חיים המקודם אף הוא לצרכי הציבור החרדי בעיר. כמובן שכל הפעילות במרכז הנוער תתקיים כפוף להנחיות משרד הבריאות וכללי הזהירות מנגיף הקורונה.

תושבי העיר החרדים מציינים בחדווה את תנופת הפיתוח המיוחדת המורגשת למען התושבים החרדיים בעיר. הם מדגישים בסיפוק רב כי ניכר שינוי עצום גם בתחום החינוך החרדי, כאשר ראש העיר אוחנה פועל בשיתוף פעולה מלא עם סגנו הרב סברדלוב להעניק גם לתושבים החרדיים את המענה הטוב ביותר בעין יפה ובנפש חפצה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו