צילום: דוברות הכנסת - עדינה ולמן

לפיד משקר: "הממשלה מביאה 17 אלף אנשים מחו"ל למלוניות על חשבוננו" • צפו

יו"ר יש עתיד טען כי המדינה צפויה לממן את הבידוד במלוניות ל-17 אלף הסטודנטים ותלמידי ישיבות הגיעו ויגיעו לארץ ללמוד. בדיקת 'חדשות JDN': הבידוד לא במלוניות ולא על חשבון המדינה. גמזו ל'חדשות JDN': "הם נמצאים בתוך הישיבות ושם הקפסולות". גורמים במשרד הבריאות: "הישיבות שילמו מאות אלפי שקלים, המדינה לא נושאת בשום עלות"


ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד שיקר היום במהלך דברים שנשא לתקשורת בפתח ישיבת הסיעה, ואמר כי המדינה צפויה לממן את הבידוד במלוניות ל-17 אלף הסטודנטים ותלמידי ישיבות הגיעו ויגיעו לארץ ללמוד. מבדיקת 'חדשות JDN' עולה כי הבידוד לא במלוניות ולא על חשבון המדינה.

"הממשלה הזו לא רק הפסיקה לתפקד, היא הפסיקה להכיר במציאות. לא מוכנה להכיר בזה שמתווה החל"ת הוא טעות איומה. מביאה הנה 17 אלף אנשים מחו"ל, שמה אותם במלוניות על חשבוננו", אמר לפיד בהצהרה וקבע: "נתניהו איבד שליטה על הכלכלה. אנחנו נשלם את המחיר".

בנאום נוסף מאוחר יותר במליאת הכנסת במהלך הצגת הצעת אי האמון בממשלה חזר לפיד על השקר: "מכניסים 17 אלף אנשים מחו"ל למלוניות על חשבוננו. זה עולה מאות מיליונים. למה? מה פתאום?"

מיד לאחר מכן הוסיף שקר נוסף לפיו יש 16 סגני שרים בממשלה למרות שיש רק 8: "אין אף מקום אחר בעולם שבו דווקא בזמן הקורונה הוקמה ממשלה של 36 שרים ו-16 סגני שרים שעולה מאות מיליוני שקלים והדבר היחיד שהיא מייצרת זה בירוקרטיה ומריבות".

במענה לשאלת 'חדשות JDN' הכחיש היום פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו את דברי לפיד: "הם לא במלוניות, הם נמצאים בתוך הפנימיות, בתוך המסגרות של הישיבות ושם הקפסולות", אמר במהלך תדרוך לתקשורת החרדית.

האלוף במיל' רוני נומה שהיה ממגבשי המתווה והשתתף בתדרוך הוסיף כי "קפסולות של שישה אנשים בתוך הישיבות". במשרד הבריאות הוסיפו ואמרו ל'חדשות JDN' כי "הם (הישיבות, ש.ב.צ.) עצמם לקחו מקומות לבצע את הבידוד, שילמו עשרות ומאות אלפי שקלים. המדינה לא נושאת בשום עלות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לפיד עצה טובה ממני אליך : תחשוב לפני שאתה מדבר !!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו