קמפיין הבחירות של קדימה • 'ביבי יסבך אותנו'

לא בטוח שהיא תעבור את אחוז החסימה אמש הושק קמפיין הבחירות של קדימה • הסיסמה :"ביבי יסבך אותנו" • מנהל הקמפיין מוטי מורל • קמפיין זהה היה בארה"ב לפני 48 שנה

לא בטוח בכלל שהיא תעבור את אחוז החסימה אך אמש השיקה קדימה את קמפיין הבחירות שלה תחת הסיסמה "ביבי יסבך אותנו" המילים הופיעו על רקע פטרייה של פיצוץ גרעיני. מנהל הקמפיין מוטי מורל.

קרא עוד:

[postim]

אלא שמתברר שלפני 48 כבר נעשה קמפיין דומה בארה"ב. בקדימה מיהרו להודיע לעיתונאים שהקמפיין שיזעזע את המדינה.

אז את המדינה הוא לא מזעזע  ו  ומנהל הקמפיין של קדימה מוטי מורל התייחס לדמיון בין קמפיין קדימה הנוכחי לקמפיין של ג'ונסון ואמר: "לא קיבלנו השראה מהקמפיין ההוא, אבל בדיעבד ידענו על קיומו. החלטנו שבשל העובדה שעברו קרוב 50-ל שנה מאז, אפשר להשתמש בזה."

 "נקבל שחקני חיזוק"

יו"ר קדימה ח"כ שאול מופז התייחס לאולמרט ולבני ואמר :" קדימה אינה יכולה להמתין יותר להחלטתם של אולמרט וציפי לבני, אך הדגיש כי "אם יצטרפו בהמשך שחקני חיזוק, נקבל אותם בברכה." עוד אמר כי "איני רוצה להתייחס למצב שאולמרט מודיע שהוא חוזר. אם יודיע – יש בינינו הידברות רצופה. גם אתמול שוחחנו, ונקבל החלטה יחד."

ח"כ אופיר אקוניס הגיב לקמפיין קדימה ואמר : "זהו קמפיין מביך של מפלגה שלא קיימת. קדימה, שסיימה את דרכה בפוליטיקה הישראלית, מגחכת את עצמה לדעת." ח"כ דני דנון הוסיף כי "פרפורי הגסיסה של קדימה מביכים. ביסוס הקמפיין המפלגתי נגד ראש הממשלה מעיד על סופה הקרב ובא של מפלגת הטרנד חסרת עמוד השדרה שנקראת קדימה."

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כן יאבדו כל אוייבך ה' !

האם יש לקדימה עוד סיסמה לבחירות?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו