צילום: עיתון 'במרכז', בית שמש חדשות

רמת בי"ש ד': אכלוס מהיר הביא לערימות אשפה – העירייה תגברה את הפינוי

בימים האחרונים הצטברו ערימות אשפה רבות בשכונה החדשה המתאכלסת, "נציגות הרוכשים" פנו לעירייה וראש הנחתה את מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב לפעול לפינוי האשפה מהשכונה עד סוף היום. ל'מקומי JDN' נודע כי בשעה האחרונה הגיע צוות מטעם העירייה ופינה את הרי אשפה

בימים האחרונים הצטברו ערימות אשפה רבות בשכונה החדשה המתאכלסת בימים אלו בעיר בית שמש, רמת בית שמש ד'. "נציגות הרוכשים" הפיצו תמונות של ערימות האשפה וראש העיר עליזה בלוך הנחתה את מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב לפעול לפינוי האשפה מהשכונה עד סוף היום.

ל'מקומי JDN' נודע כי בשעה האחרונה הגיע צוות מטעם העירייה ופינה את הרי אשפה סמוך לכל הפחים בבניינים שאוכלסו. התושבים מצידם מבקשים כי פינוי האשפה יהפך לדבר של קבע, אך בעירייה מסבירים כי הנושא בטיפול מנכ"ל העירייה שפועל להביא לפתרון מהיר.

ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך אמרה הבוקר בראיון לרדיו 'קול ברמה' כי "בימים אלו התאכלסו התושבים הראשונים ברמת בית שמש ד, תמיד מרגש לראות שכונה חדשה קמה בארץ ישראל, הפעם לראשונה עוד לפני כניסת התושבים העירייה נערכה והכינה להם מבני ציבור, גינות ומקווה. יש לנו עוד דרך ארוכה ללא ספק אך התקדמנו משמעותית ובשביל זה אנחנו כאן".


צילום: עיתון 'במרכז', בית שמש חדשות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו