לאחר שלא אושרו להגיע ארצה: הישיבה שהוקמה בצרפת בשליחות חבר ה'מועצת'

ראש ישיבת 'חברון' הגר''ד כהן הורה לפתוח ישיבה מיוחדת לבחורים בצרפת זאת לאחר שרבים לא אושרו להיכנס וללמוד בארץ זאת בשל מגבלות נגיף הקורונה, הישיבה שהוקמה בצרפת עומדת בראשותו של הגאון רבי ישעיהו אוואט שליט''א והיא מונה כארבעים בחורים מחשובי עולם התורה של צרפת • תיעוד

בחורים רבים המתגוררים בצרפת ציפו במשך שבועות ארוכים לקבלת אישורי כניסה לישראל לקראת תחילת 'זמן אלול' כששאיפתם היא להתגדל בהיכלי הישיבות ברחבי הארץ כמנהגם מידי שנה בשנה אז עולים אלפי בחורים לישראל ומתקבלים לישיבות החשובות שבארץ, דוגמת 'חברון' 'פוניבז' ועוד.

אלא שהשנה הם נתקלו בקשיים ממושכים, כשהקושי העיקרי הוא אישורי הכניסה המיוחלים של משרד הבריאות שבוששו מלהגיע, זאת בשל מגבלות נגיף הקורונה, רבים אכן הצליחו להיכנס לישראל, אך מאות בחורים נשארו מאחור.

ל'חדשות JDN' נודע כי בשליחותו של ראש ישיבת 'חברון' הגאון רבי דוד כהן שליט"א הוחלט על ידי 'איגוד הישיבות' של צרפת להקים ישיבה חדשה במיוחד עבור אותם אלו הבחורים שנשארו בצרפת ולא אושרו להגיע ארצה.

הישיבה שהוקמה בצרפת עומדת בראשותו של הגאון רבי ישעיהו אוואט שליט"א והיא מונה כארבעים בחורים מחשובי עולם התורה של צרפת, כאשר הם שוקעים באוהלה של תורה כיאה לחודש הרחמים והסליחות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תיקון רב ישעיה ארואס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו