אחות של הרב שי אוחיון הי"ד: "מי שמרחם על האכזרים סופו שיתאכזרו לרחמנים"

אחותו של הרב שי אוחיון, שנרצח אתמול בפיגוע דקירה בפתח תקווה, סיפרה כי אחיה "היה הדבר הטהור ביותר, שפגש שלא באשמתו את הדבר הרע ביותר שיכול להיות". חברו: "הסכין היה מספיק ארוך כדי לדקור את כל החברים, הקהילה והמעריצים שלו". גם באיחוד האירופי גינו את הרצח: "אלימות כזו אף פעם אינה קבילה"

חגית יודקוביץ', אחותו של הרב שי אוחיון הי"ד שנרצח אתמול בפיגוע דקירה בפתח תקווה, ספדה לאחיה היום (חמישי) בשעחה עם כלי התקשורת מחוץ לבית האבלים: "אחי שי היה הדבר הטהור ביותר, שפגש שלא באשמתו את הדבר הרע ביותר שיכול להיות – והתוצאה של זה היא טרגית. הפסדנו אדם משכמו ומעלה. הוא היה עילוי, אבל רק מי שהכיר אותו מקרוב ידע שהוא היה צנוע בצורה שאי אפשר היה לתאר".

יודקוביץ' גם ביקרה את התנהלותה הממשלה: "הדברים האלה קוראים בגלל שאין ענישה, מי שמרחם על האכזרים סופו שיתאכזרו לרחמנים. המדינה שלנו במקום לדאוג לביטחון תושביה, דואגת לדברים אחרים, ואנחנו לא רוצים שעוד משפחה תעבור את מה שאנחנו עוברים עכשיו, מספיק משפחות עוברות את הסבל הזה".

חברו של אוחיון, אילן רוסו, סיפר כי "אני גר במושב שער אפרים. אנחנו מהקהילה התורנית של בית הכנסת שהרב לימד במשך 12 שנה. הוא הנהיג אותנו וגידל דורות של ילדים שלומדים בכוללים. הסכין שפילח את ליבו אתמול היה מספיק ארוך לדקור את כל החברים שלו, הקהילה והמעריצים".

בין המנחמים שהגיעו לבית משפחתו של אוחיון הייתה גם נאוה רביבו, אימו השכולה של לוחם צה"ל עמית בן-יגאל הי"ד. "היום כשאנחנו מסתובבים במדינה החופשית שלנו, כשקורה דבר כזה – זה מזעזע. באתי לחבק את האמא חיבוק גדול", אמרה רביבו.

גם באיחוד האירופי הביעו הבוקר זעזוע מהפיגוע ושגריר האיחוד בישראל כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני בהלם מפיגוע הדקירה הקטלני אתמול בפתח תקווה. המחשבות שלנו הן עם משפחת הקורבן. אלימות כזו אף פעם אינה קבילה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו