צילום: זק"א תל אביב

תאונה קטלנית: בת 70 נהרגה לאחר שנפגעה ממשאית בבני ברק

הולכת רגל כבת 70 נהרגה מפגיעת משאית ברחוב אהרונוביץ בבני ברק. צוות מד"א העניק לה טיפול, אך נאלץ לבסוף לקבוע את מותה במקום. מתנדבי זק"א תל אביב פועלים בשעה זו באיסוף הממצאים בזירה וניקוי הדם שנאסף על הכביש

אישה כבת 80 נדרסה בצהריים (שני) בבני ברק על ידי משאית ברחוב אהרונוביץ'. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום איתרו אותה מחוסרת הכרה ובמצב אנוש אך כעבור זמן קצר נקבע מותה.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 11:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הולכת רגל שנפגעה ממשאית ברחוב אהרונוביץ בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של אישה כבת 70. מתנדבי זק"א תל אביב פועלים בשעה זו באיסוף הממצאים בזירה וניקוי הדם שנאסף על הכביש.

חובש רפואת חירום במד"א אפרים וינברגר, סיפר: "ראינו אישה כבת 70 לכודה מתחת למשאית כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, וסבלה מחבלות קשות בגופה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא רוח חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר, ברחוב אהרונוביץ בבני ברק, ארעה תאונת דרכים בין משאית להולכת רגל כבת 80. לצערנו, נקבע מותה של הנפגעת (ע"י גורמי רפואה). שוטרים ובכללם בוחני תנועה במקום בודקים את נסיבות האירוע וכן מכווינים תנועה. כתוצאה מהטיפול בתאונה, רחוב אהרונוביץ נחסם לתנועת כלי רכב מהשומר עד הירדן כולל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בת 70 או 80

ברוך דיין האמת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו