העבודות בביהמ''ד בשבוע האחרון

אושר: כך יערכו תפילות ה'ימים הנוראים' בבית המדרש הגדול של חסידות גור

בית המדרש הגדול של חסידות גור בירושלים קיבל לעת עתה אישור מגורמי הרפואה להכיל 1000 מתפללים בכל אגף ב'ימים הנוראים'. בביהמ''ד יש שני אגפים כך שיוכלו להתפלל במקום כאלפיים חסידים. תנאי הכניסה לבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים יהיו מותנים בשמירה אדוקה על כללי משרד הבריאות שיכללו 'קפסולות' מיוחדות ועטיית מסיכות

לאחר ימים ארוכים של דיונים כשבמהלכו סיירו גורמי הרפואה ומשרד הבריאות בבית המדרש הגדול של חסידות גור בירושלים הוחלט כי בית המדרש יכיל בכל אגף אלף מתפללים, בבית המדרש הגדול של החסידות ישנם שני אגפים, כך שבסופו של יום אלפיים חסידים יורשו להתפלל את תפילות ה'ימים הנוראים' בבית המדרש

ל'חדשות JDN' נודע כי כבר שבועות ארוכים שעסקני חסידות גור שוקדים להכין מתווה מסודר לגבי תפילות ראש השנה ויום הכיפורים בבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים. מדובר בבית מדרש גדול מימדים כך שהמתווה תפס תאוצה.

בשבוע האחרון אף הגיעו למקום מספר נציגים ממשרד הבריאות ועקבו אחר הנעשה במקום, גם האלוף רוני נומה הגיע לבית המדרש בירושלים ושמע מעסקני החסידות על המתווה המתגבש.

על פי התכנון, בית המדרש יחובר לבית המדרש הישן כך שיהיה שני אגפים, בכל אגף יורשו להיכנס כאלף חסידים כך שבסופו של יום יורשו להתפלל במקום כאלפיים חסידים שיזכו להסותפף בצילו של כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א ב'ימים הנוראים'.

תנאי הכניסה לבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים יהיו מותנים בשמירה אדוקה על כללי משרד הבריאות, שיכללו 'קפסולות' מיוחדות שיוצבו במקום ועטיית מסיכות לאורך כל שעות התפילה.

החל מארבע עשר יום קודם יום ראש השנה החסידים שיורשו להיכנס לתפילות ייאלצו להישמר ואף להיכנס לבידוד, על פי התכנית הם אף יוצרכו לערוך בדיקת קורונה לוודאות שהם שליליים לנגיף, לולא זה לא תתאפשר כניסתם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה עם תפילה במניין בזמן הבידוד?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו