כשבועיים ליום הדין: שעות אחרונות לקמפיין האדיר של רשת הכוללים "נרו יאיר"

רשת הכוללים מעולם לא נאלצה לצאת בגיוס כספים. עכשיו באופן חד פעמי עקב כך שחתומי הסכם 'ישכר - זבולון' לא מעבירים את תרומותיהם כבתחילה נאלצת הרשת באופן חד פעמי לגייס כספים. הצטרפו עוד עכשיו ותזכו לברכת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א כי התורמים "יראו בעיניים את הישועה"

בקמפיין 'נרו יאיר' מביעים סיפוק גדול מההיענות הגדולה לטובת רשת הכוללים שיצאה בקמפיין גיוס המונים עקב כך שהרעיון מאחורי הרשת זה 'ישכר – וזבולון' ישירות כל איש עשייה שלא זכה לשבת וללמוד יום שלם לוקח על עצמו לפרנס אברך עכשיו עקב תקופת הקורונה הזבולונים הורידו מהסכום (חלק מהזבולונים הם זמרים ואנשי מוזיקה שכרגע תקופת הקורונה משפיעה עליהם קשות) לכן נאלצו לצאת ברשת בקמפיין גיוס המונים.

יצויין כי הרשת מעולם לא נאלצה לצאת בגיוס כספים. עכשיו באופן חד פעמי עקב כך שה'זבולונים' לא מעבירים את תרומותיהם כבתחילה נאלצת הרשת באופן חד פעמי לגייס כספים.

להצטרפות, לחצו כאן

ראש הכוללים הרה"ג ישעיהו גרינשפן שליט"א נכנס למרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א להתברך, ושאל את מרן שליט"א מה יזכו התורמים שקשה להם בתקופה הזאת של הקורונה הגיב מרן שליט"א ואמר "יראו בעיניים" את הישועה.

ואכן מציינים בחפ"ק של הרשת שמתקשרים כבר אנשים ומספרים על הישועות הפרטיות שלהם, ראש הכוללים סיפר שהתקשרה אמא שהייתה מהראשונות לתרום סכום מכובד וסיפרה בהתרגשות שהבת שלה בת ה 32 התארסה בשעה טובה ומוצלחת.


מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו