Flash90

מתקפה נגד גמזו: "איש מקצוע מחויב להתנהל אחרת – רק הגביר את התחלואה"

זעזוע בציבור החרדי מהאמירה המחוצפת של פרויקטור הקורונה נגד מרן שר התורה: "מישהו צריך להזכיר לפרופ' גמזו שמכתבים לנשיאי מדינות, סיורים מצולמים וכותרות על רבנים, זה עסק לפוליטיקאים", אמר ח"כ אשר. פינדרוס: "מקווה שבניהול בית חולים יש לו יותר הצלחות"

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס במתקפה חריפה על דברי הבלע של פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו נגד מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א: "מציע לך לא להתערב במה שכבר הוכח כהצלחה אלפי שנים – 'הנוטל עיצה מן הזקנים אינו נכשל'. ההודעות של גמזו בינתיים מאז שמונה רק הגבירו את קצב התחלואה, מקווה שבניהול בית חולים יש לו יותר הצלחות".

יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר, שהיה ביחסי עבודה עם גמזו בתקופה האחרונה, אמר כי "מישהו צריך להזכיר לפרופ' גמזו שמכתבים לנשיאי מדינות, סיורים מצולמים בפתיחת שנה"ל בבתי ספר וכותרות על רבנים, זה עסק לפוליטיקאים ולא למי שרוצה לנצח את הקורונה, איש מקצוע מחויב להתנהלות אחרת".

ח"כ אליהו ברוכי מ'דגל התורה' כתב בפייסבוק: "זה לא ציטוט שלי. זה של חז"ל: "הוי זהיר בגחלתן שלא תכוה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף". אני לא מכיר סכנה גדולה מזו. אני לא מכיר תסמינים קשים יותר. בשורות טובות".

גמזו אמר מוקדם יותר במהלך סיור בביתר עילית כי "ההודעה של הרב קנייבסקי מסכנת את הציבור החרדי בהמשך ההידבקות", עפ"ל. יצוין שהחלטת מרן שר התורה נוגעת לבדיקות היזומות שהחלו להיערך לאחרונה בחלק מהישיבות הפועלות במסגרת מתווה הקסולות, במהלכן נבדקו כלל הבחורים, למרות שלא היה קודם לכן חולים או בחורים עם סימפטומים.

גם יו"ר מפלגת ההסתה ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "ההחלטות על מערך הבדיקות חייבות להתקבל רק על בסיס מקצועי לטובת כלל הציבור, כולל האוכלוסייה החרדית. יש להמשיך ולהגדיל את כמות הבדיקות כדי שנוכל לפעול על בסיס נתונים ולמגר את הקורונה בלי להכניס את מדינת ישראל לסגר מיותר".

גם יו"ר ועדת הקורונה ח"כ יפעת שאשא-ביטון פערה את פיה: "אף אחד איננו מעל החוק ואף אחד איננו חסין בפני הקורונה. הרב קנייבסקי למרות מעמדו וגילו נוהג בחוסר אחריות אישית וציבורית כשהורה לחסידיו שלא להיבדק ובכך גם מונע את צמצום ההדבקה. אמירה שכזו אסור לה שתתקבל בשתיקה של הממונים על המאבק בקורונה ובראשם הפרויקטור גמזו, שר הבריאות אדלשטיין וכמובן ראש הממשלה נתניהו. הטיפול במוקדי תחלואה נקודתיים חייב להיעשות באומץ. כולם חייבים לשמור על ההנחיות, אחרת לא נצליח לנצח את הנגיף".

איש התקשורת בצלאל קהאן מ'קול חי' הגיב לדברי גמזו: "אם רוני גמזו אכן אמר את מה שמיוחס לו על מרן הרב קניבסקי, ראשי הערים, השרים והח"כים החרדים צריכים לנתק מגע ממנו, להחרים את ישיבות קבינט הקורונה בהשתתפותו ולדרוש דבר אחד: שיילך הביתה. או שיתנצל מעומק הלב, גם על המכתב האנטישמי לאוקראינים".

עורך JDN שמואל בן צבי הוסיף כי "כבר אין סיכוי להחזיר את האימון בין גמזו לאף חלק במגזר החרדי, כל עוד הוא בתפקיד אין סיכוי לשת"פ עם חרדים, זה אבוד". יועץ התקשורת ירח טוקר אמר: "פרויקטור פרובוקטור, ציון אפס בהבנה, אפס בהצלחה, אפס בניהול, יאללה הביתה".

גואל ועקנין הוסיף: "רוני גמזו צריך ללכת הביתה עוד היום, הציבור החרדי יצטרך לבוא חשבון גם עם בית החולים איכילוב אותו הוא מנהל. בגללו הציבור החרדי בעמדת מפיצי מחלות ואסור שיהיה בעמדת ניהול בכירה. למען הסר ספק, נתניהו אשם בדיוק כמוהו".

יועץ משרד הבריאות לשעבר מני גירא שוורץ אמר כי "מה שלא הולך במוח – הולך בכוח. הדבר הכי קריטי בטיפול בקורונה, אמר בעצמו פרופ' גמזו זה אמון הציבור, אך אפשר להגיע לאימון הציבור בשיגור מכתב שמשמש לאנטישמיות נגד יהודים חרדים? איך אפשר להגיע לאימון הציבור כשאף אחד לא מסביר למה ביתר אדומה? איך אפשר לעודד בדיקות, כשגדולי הרבנים נגד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

להזכירכם, הרב קניבסקי הורה בזמנו על המשך הלימודים, והיום כמה חודשים אחרי, שנעלמה הפאניקה הראשונית מהנגיף, זה מובן מאליו שחוזרים ללימודים ולא כל כך חמור

חלה על כולנו חובת המחאה בכל אלו המבזים ת"ח!! וידוע מה שנאמר על כל המבזה ת"ח

לא כדאי אפילו לצטט כל אחד או אחת. זה מעורר קיטרוג גדול. עדיף שלא יכתב ותצוטט חוצפתה של שאשא ביטון.
שאגב נשמעת גרועה יותר מדיבור גמזו.

מזעזע מזעזע לבכות איך אפשר לשמוע דברים שכאלה נגד מלאך השם צדיק הצדיקם קדוש הקדושים גאון הגאונים

תודה שמתם את התגובה אשמח אם תשימו את ההסרטה

שאשה ביטן היא סתם איזה אשה אומללה שבטעות הגיע למעמדה בגלל איזה הסכם אומלל בין שני ראשי ממשלה אומללים והיא סתם מחפשת שימת לב והיא קבלה את זה בגדול כאן בJDN

מזעזע לקרוא את כל הציטוטים של אוכלי נבילות וטריפות שקצים ורמשים שמעיזים לפתוח את פיהם כנגד קדושי עליון

דברי בלע ורהב בושה לגמזו אני רק מזכירה שחלה חובה של ממש למחות על ביזוי תלמיד חכם יתכן שתגובה באתר זה נשבת כמחאה

הפוליטיקאים החרדים
"מזדעזעים" וממשיכים הלאה!
לא עוד!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו