צילום: דובר צה"ל

סוכל פיגוע: צה"ל עצר מחבל עם מטען שחצה מדרום רצועת עזה לשטח ישראל

צעיר פלסטיני חצה הערב את גדר הגבול עם עזה בדרום הרצועה, ונתפס כשהוא עם מטען. הוא נלקח לחקירה, וצוות סילוק פצצות מטפל במטען. דובר צה"ל: "הלוחמים מצאו סמוך לנקודת המעצר חפץ חשוד. החשוד מתוחקר על ידי הכוחות והחפץ החשוד בבדיקה"

צעיר פלסטיני חצה הערב (רביעי) את גדר הגבול עם עזה בדרום הרצועה, ונתפס כשהוא עם מטען. הוא נלקח לחקירה, וצוות סילוק פצצות מטפל במטען. האירוע הביטחוני מגיע ברקע ההבנות בין חמאס לישראל, וחזרת מעבר כרם שלום לפעול בשגרה.

מדובר צה"ל נמסר כי "לפני זמן קצר, עצרו לוחמי צה"ל חשוד שחצה מדרום רצועת עזה לשטח ישראל, סמוך לגדר המערכת. הלוחמים מצאו סמוך לנקודת המעצר חפץ חשוד. החשוד מתוחקר על ידי הכוחות והחפץ החשוד בבדיקה. פרטים נוספים בהמשך".

מועצה האזורית אשכול נמסר כי "כוחות צהל הפרוסים לאורך גדר המערכת עצרו הערב חשוד שחצה את הגדר, באזור גבול מרכז הרצועה. עם תפיסתו נמצא עליו חפץ חשוד. האירוע טופל במהירות על ידי הכוחות על הגדר ולא נשקף איום ליישובינו. אנו מודים לכוחות הביטחון שמגנים עלינו בגבול 24/7 על התגובה המהירה והיעילה".

כזכור, ביום שני האחרון ישראל וחמאס הגיעו להבנות לרגיעה ולהפסקת ההסלמה. זאת, בתיווך השליח הקטרי. מתאם פעולות הממשלה בשטחים מסר כי בתום התייעצות ביטחונית בראשות שר הביטחון בני גנץ – הוחלט על החזרת פעילות מעבר כרם שלום לשגרה, החל ממחר, לרבות כניסת דלק. כמו כן, מרחב הדיג ברצועה יוחזר ל-15 מיילים ימיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנשעללההה כולם ימותו ימח שמםם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו