צילום: אורן בן חקון / POOL

אקוניס: "בחירות ב-2021 – לא יהיה רוטציה עם גנץ והוא לא ייכנס לבלפור"

השר לשת"פ אזורי אופיר אקוניס אמר כי "צפינו השבוע במו עינינו במזרח תיכון חדש, ולא במזרח תיכון חלש. אם בוחנים את ההיסטוריה של ההסכמים בשנים האחרונות, כל שלום אמת הושג על ידי הימין ואילו השלום של נסיגות כמו אוסלו וההתנתקות הם כישלונות נוראיים של השמאל"

"נפלה פה הזדמנות פז, משהו של פעם בדור. אנחנו בעבודה 18 שעות ביממה. שת"פ אזורי הוא אחד התיקים החשובים ביותר בממשלה", אומר השר לשיתוף פעולה אזורי אופיר אקוניס בראיון ל'ישראל היום'.

לדבריו, "צפינו השבוע במו עינינו במזרח תיכון חדש, ולא במזרח תיכון חלש. אם בוחנים את ההיסטוריה של ההסכמים בשנים האחרונות, כל שלום אמת הושג על ידי הימין ואילו השלום של נסיגות כמו אוסלו וההתנתקות הם כישלונות נוראיים של השמאל שקרו כתוצאה מכניעה לטרור, התקפלות ובריחה". על פי אקוניס, אחרי החתימה על ההסכמים בווישגטון עם האמירויות יתחילו היקפי מסחר בשווי 500 מיליון דולר.

על הקרדיט שמנסים לקחת בכחול לבן הוא אומר כי "אם מישהו מנסה ליצור רושם שהוא נכנס לממשלה בחודש מאי ומאז יש מפנה אדיר במדיניות זה לעג לרש. אף אחד לא מאמין לזה. זו אסטרטגיה שנבנית כבר עשור על ידי הליכוד והעומד בראשו. היסודות להסכם השלום הונחו עוד לפני שכחול לבן הוקמה בכלל".

אקוניס טוען כי בחירות נוספות יתרחשו כבר ב־2021 ועל כן הרוטציה עם גנץ לא תצא לפועל. לדבריו, "לא הצבעתי לגנץ ואני לא חושב שהוא צריך להיות ראש ממשלה. הייתי רוצה לראות את נתניהו מנהיג את ישראל בשנים הקרובות כראש הממשלה ולא חליפי – ואני מאמין שכך יקרה".

אקוניס מעוניין להתמודד על תפקיד ראש עיריית תל אביב ולא חוסך ביקורת מראש העיר הנוכחי על הארת בניין העירייה בדגל לבנון: "זו פרובוקציה מיותרת". עוד תקף ואמר: "תחת חולדאי בעלי העסקים קורסים תחת עול הפיקוח העירוני והדו"חות שבתקופתו".

לאחרונה התכתש מעל בית הכנסת עם ח"כ יאיר גולן שהתבטא נגדו בצורה מזלזלת, אקוניס לא סולח ואומר: "הדבר האחרון שאפשר לומר עליו זה שהוא פרלמנטר או שהוא איש ראוי להיות שותף לשיח פרלמנטרי. הוא הגיב בצורה ילדותית, לא פרלמנטרית, מכוערת וגסת רוח. כשמדברים על שיח ציבורי מסוכן ורדוד ח"כ כמו יאיר גולן הוא דוגמה לכך. זה לא ייסלח לו. הילדים שלי לא היו מדברים ככה. זה אומר הכל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הייתי בטוח ששרון היה בליכוד כשקיבל את ההחלטה על ההתנתקות וביבי תמך, מי זה שמשכתב את ההיסטוריה

שרופה עליו.
כל מילה שלי בסלע

בסוף הכתבה כיניתם את הכנסת "בית הכנסת", זה לא ראוי…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו