Kobi Gideon / GPO

לאחר שהושגו 40 חתימות: נתניהו יתייצב לדיון במליאת הכנסת בשבוע הבא

לאחר שהושג מספר החתימות הנדרש עבור קיום דיון במליאת הכנסת בנוכחות ראש הממשלה, נקבע כי נתניהו יתייצב ביום רביעי הקרוב לדיון אשר יעסוק כולו בכישלונו בניהול המשבר בו מדינת ישראל נמצאת כבר מספר חודשים. את הדיון יזמו בסיעת 'יש עתיד - תל"ם'

ראש הממשלה בנימין נתניהו יתייצב בשבוע הבא במליאת הכנסת לדיון בנושא "הכישלון המחפיר של ראש הממשלה בניהול המשבר הכלכלי והבריאותי". את הדיון יזמה סיעת יש-עתיד תל"ם שהצליחה להשיג ארבעים חתימות – מספר החתימות הדרוש לקיים דיון במליאה בנוכחותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מרכז האופוזיציה, ח"כ מאיר כהן אמר כי: "משבר הקורונה לא מנוהל. מצבם הכלכלי של אזרחי ישראל לא משתפר ונתוני התחלואה בישראל רק הולכים וגוברים. הממשלה מאבדת את אמון הציבור. המחאות הרבות והזעם בציבור כלפי הממשלה שקמה במיוחד לטיפול בקורונה, ראוי שיגיע ישירות לראש הממשלה".

יצוין כי על פי תקנון הכנסת, בדיון 40 חתימות חייבים ראש הממשלה ויושב ראש האופוזיציה לנכוח באולם המליאה לאורך כל אורכו ואף לנאום בסופו. זהו סוג הדיון היחיד שבו ניתן לחייב את השניים להישאר באולם ולשאת דברים.

כזכור, לפני כחודש התייצב ראש הממשלה במליאת הכנסת ואף נשא נאום בו אמר כי: "גם אם הייתי מביא חיסון לקורונה ושלום עולמי, היו שואלים אותי למה רק עכשיו?" הוא אף תקף במליאה את הפגנות השמאל נגדו ואמר כי הם "מאורגנות על ידי השמאל ממלונות פאר". דבריו גרמו לסערה במליאה וח"כים שצעקו לעברו הוצאו מהמליאה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו