Gershon Elinson/Flash90

אשדוד: ילד כבן 5 נפצע קשה מפגיעת רכב ברחוב רבי מאיר בעל הנס

ילד בן חמש נפצע באורח קשה כשדרס אותו רכב ברחוב רבי מאיר בעל הנס באשדוד. צוות מד"א חילץ אותו מתחת לרכב ופינה אותו לבית החולים אסותא בעיר. הפראמדיקים של מד"א: "הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד". התפללו: שבתאי בן חוה לרפואה שלימה

ילד בן חמש נפצע באורח קשה כשדרס אותו רכב ברחוב רבי מאיר בעל הנס באשדוד. צוות מד"א חילץ אותו מתחת לרכב ופינה אותו לבית החולים אסותא בעיר.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 18:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על ילד שנפגע מרכב ברחוב רבי מאיר בעל הנס באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד ילד בן 5 במצב קשה לא יציב עם פגיעה רב מערכתית.

מהצלה לכיש נמסר כי כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב רבי מאיר בעל הנס באשדוד בעקבות דיווח על ילד שנפגע מרכב. יחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לילד כבן 5 עם חבלה רב מערכתית והוא פונה במצב קשה ולא יציב לביה"ח אסותא בעיר.

הפראמדיקים של מד"א ישראל לוגסי וברול אביטן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב מתחת לרכב כשהוא לכוד. מיד חילצנו אותו והתחלנו בטיפול רפואי. הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

חובש הצלה ברוך הרשקוביץ סיפר: "הילד שכב מתחת לרכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול ראשוני במקום והוא פונה במהירות להמשך טיפול בבית החולים אסותא בעיר".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות תאונת דרכים ברחוב מאיר בעל הנס באשדוד בין רכב פרטי לרוכב אופנים ילד בן 5. כתוצאה מהתאונה נפגע הילד באורח קשה(על פי גורמי הרפואה) ופונה לבית חולים אסותא. בוחני תאונות הדרכים שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

התפללו: שבתאי בן חוה לרפואה שלימה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו