טרגדיה כפולה: זמן קצר לאחר פטירת הרה"ח רבי יוסף שיף ז"ל – רעייתו נפטרה

בשעה האחרונה הלך לעולמו הרה''ח רבי יוסף שיף ז''ל מחשובי חסידי בעלזא זאת לאחר יסורים קשים ומרים, מדובר בטרגדיה של ממש שכן זמן קצר לאחר מכן רעייתו ששמעה על פטירת בעלה התמוטטה והשיבה את נשמתה ליוצרה לדאבון לב

בחייהם ובמותם לא נפרדו: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי יוסף שיף ז"ל מחשובי חסידי בעלזא זאת לאחר שעבר יסורים קשים ומרים והוא בשנת השישים ותשע לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי יוסף שיף ז"ל היה מחשובי החסידים בחצר הקודש בעלזא, הוא היה קשור בלב ונפש לכ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א והוא זכה לחביבות מיוחדת, כל מכריו הכירוהו כאיש של חסד אשר האיר פנים ועזר לכל אדם באשר הוא.

לפני חודשים ארוכים הוא החל לסבול יסורים קשים ומרים אך הוא עמד בהם בעוז ובגבורה, כשהוא מחזק את כל סובביו באמונה ובבטחון במי שאמר והיה העולם. מצבו ידע עליות ומורדות עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו ליוצרה למגינת לב.

זמן קצר לאחר מכן רעייתו ששמעה על דבר פטירתו של בעלה התמוטטה באופן פתאומי, ולאחר פעולות החייאה של כוחות ההצלה נאלצו הרופאים לקבוע את פטירתה לדאבון לב. מדובר בטרגדיה של ממש שבעל ואשה הלכו לעולמם בסמיכות שכזו. תהא נשמתם צרורה בצרור החיים.

המנוח זצ"ל אצל יבלחט"א מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי זאת אשתו מהבית

בס"ד
מזעזע ומחריד
ה' אנו שבים בתשובה…….
תהיה נשמתם צרורה בצרור החיים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו