Flash90

שר הבריאות על קריאת המרד של ליברמן: "משחק באש – מתנהל בהפקרות"

לאחר שליברמן קרא למרד ואמר כי החלטות הממשלה אינן חוקיות בעליל תקף את דבריו יולי אדלשטיין ואמר כי "ליברמן מתנהל בהפקרות ובחוסר אחריות תוך ניצול מצב שברירי מבחינה בריאותית וכלכלית. בושה". גם יו"ר הכנסת תקף את דבריו ואמר כי "זהו ההיפך מהדוגמה האישית"

שר הבריאות יולי אדלשטיין תקף את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אשר קרא לפני שעה קלה בישיבת הסיעה של 'ישראל בתינו' שלא להישמע להוראות הממשלה. לדברי אדלשטיין, "ליברמן משחק באש. אנחנו צריכים אנשים מתחת לאלונקה, לא כאלה שיפריעו לנושאים אותה. ליברמן מתנהל בהפקרות ובחוסר אחריות תוך ניצול מצב שברירי מבחינה בריאותית וכלכלית. בושה".

גם יו"ר הכנסת יריב לוין גינה את קריאתו של ליברמן למרד. "הצטערתי מאוד לשמוע את הדברים שאמר יו"ר ישראל ביתנו", אמר לוין. "כמנהיגי ציבור חלה עלינו חובה לנהל את הוויכוח הדמוקרטי בינינו באופן ראוי תוך שימוש בכל הכלים הפרלמנטריים, אך קריאה לאזרחים לעשות איש הישר בעיניו, באופן שייצור אנרכיה ויסכן את הבריאות של כלל אזרחי המדינה – היא חסרת אחריות. זהו ההיפך מהדוגמה האישית ומהמנהיגות הנדרשים מכולנו כדי להתגבר ביחד על המשבר".

כזכור, יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התייחס היום (שני) בישיבת סיעתו לעלייה בתחלואה, ואמר: "אנחנו סובלים מעוד נגיף שנקרא אנדרלמוסיה. שמענו הרבה דיבורים על הסגר, אבל מה שאנחנו באמת זקוקים לו זה סגר. לא יכול להיות שהחלטות מתקבלות ברגע האחרון. שום דבר לא מתקבל באופן מסודר, הכל בשלופים כתוצאה מלחצים וקומבינות". ליברמן אף הסית כהרגלו ואמר" "לא יכול להיות שאזרחי ישראל יהפכו לבני ערובה של דרעי, גפני וליצמן".

"כל ההחלטות שמתקבלות הן בלתי חוקיות בעליל", תקף ליברמן את התנהלות הממשלה. "אני מציע לאזרחים להתנהל לפי השכל הישר ולא לפי החלטות הממשלה. היא נכשלה כישלון חרוץ. הממשלה איבדה את אמון הציבור והיא לא ראויה לו, ולכן הדרך לטפל בבעיה כרגע היא באמצעות השלטון המקומי. יש לבטל את קבינט הקורונה וברמה הממשלתית לרכז את כל הנושא בידי צה"ל או פיקוד העורף".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אף אחד לא יודע על מה הוא מדבר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו