Yaakov Lederman/Flash90

ראש עיריית בית שמש: "אי אפשר להשאיר תלמידים בבית – אמון הציבור נשחק"

בלוך תקפה את תהליך קבלת ההחלטות בממשלה אשר לטענתה נעשה ללא תיאום עם הרשויות המקומיות: "אני לא מצליחה להבין איך יש מישהו שחושב שזה הגיוני לקבל החלטה בירושלים תוך עקיפת ראש הרשות"

ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך תקפה היום (שני) את תהליך קבלת ההחלטות בממשלה אשר לטענתה נעשה ללא תיאום עם הרשויות המקומיות: "אני לא מצליחה להבין איך יש מישהו שחושב שזה הגיוני לקבל החלטה בירושלים תוך עקיפת ראש הרשות", אמרה ראש העיר והוסיפה: "בסופו של יום כל השאלות של תנועה, הפעלת מערכת חינוך וכל נושאי השגרה עוברות אצל ראש הרשות".

עוד אמרה בלוך בראיון ל'כאן מורשת': "אני מבינה שזה נגיף שעוד לא היה ואין איזושהי תורה של התמודדות איתו אבל בינתיים האמון של הציבור נשחק, הממשלה צריכה לקבל החלטה שראשי הרשויות הם חלק מהעניין והם שותפים מלאים לתהליך קבלת ההחלטות ובמקביל לתת לנו כלים, אפשרויות ומשאבים לנהל את האירוע הזה".

"אי אפשר לקבל החלטה להשאיר 50,000 תלמידים בבית מבלי לתת לנו את הכלים להתמודד עם זה", טענה ראש העיר ותהתה: "מה הם אמורים לעשות? מה יעשו ההורים? צריך לצלול לשטח, לקטוע את שרשראות ההדבקה באמצעות בידוד קפדני של החולים המאומתים והוצאתם מהעיר, לעבור אחד אחד, צריכים כולם להתאחד ולעשות עבודת שטח".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו