הסוף לערימות האשפה ברמת בי"ש ד? העירייה תחל בפינוי סדיר של הזבל

ל'מקומי JDN' נודע כי לאחר שבחודש האחרון לא התבצע פינוי אשפה באופן סדיר מהשכונה החדשה, דבר שיצר ערימות אשפה רבות סביב הפחים, בהנחיית רה"ע ותחת ניהול מנכ"ל העירייה, החל ממחר יחל לפעול צוות פינוי האשפה מהשכונה באופן סדיר

בשורה לתושבי רמת ביב שמש ד: לאחר שבחודש האחרון מאז החל אכלוס התושבים בשכונה החדשה לא התבצע פינוי אשפה באופן סדיר, דבר שיצר ערימות אשפה רבות סביב הפחים, הערב אנו מפרסמים כי העירייה החל ממחר (חמישי) יחל לפעול צוות לפינוי האשפה מהשכונה באופן סדיר.

בשבועות האחרונים עקבנו אחרי הבטחות העירייה כי השכונה תיפתח באופן מסודר. ומבדיקה שערכנו עולה כי תושבי השכונה הראשונים שהגיעו לגור בה מתלוננים על קשיי קליטה הנוגעים לשירותים רבים. בעירייה הבטיחו לטפל בבעיות, ולפי הפרסום הערב, נראה כי ראש העיר עליזה בלוך ומנכ"ל העירייה איתמר ברטוב פועלים שעות נוספות כדי למצוא פתרון לבעיות.

חשוב לציין כי עיריית בית שמש אינה חריגה, בטח לא ברשויות המקומיות החרדיות שבמשך שנים אכלסו שכונות חדשות לפני שבנו תשתיות ציבוריות. להפך, ניכר כי העירייה והעומדת בראשה עשו מאמצים רבים כדי לשנות את המנהג שהפך למכת מדינה. מאמצים אלו אף הצליחו במעט, התושבים נכנסו לשכונה שבה מבני הציבור בשלבי בניה שונים, מה שבעבר היה בשלבי תכנון במקרה הטוב.

לפני שבועיים פרסמנו תמונות של ערימות אשפה בשכונה שהפיצה נציגות הרוכשים. בתגובה הנחתה ראש העיר את מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב לפעול לפינוי האשפה מהשכונה עד סוף היום, מה שאכן קרה, אך בעירייה אמרו אז ל'מקומי JDN' כי אין צפי לתחילת פינוי סדיר מהשכונה. בעירייה הסבירו כי הנושא בטיפול מנכ"ל העירייה שפועל להביא לפתרון מהיר. כאמור, הערב הודיעה העירייה כי יחל פינוי אשפה סדיר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו