תיעוד מבצעי מד"א

תאונת דרכים קשה בכביש 6: שני צעירים נהרגו בהתהפכות רכב

השניים, בני 20, התהפכו עם רכבם בכביש 6 סמוך לצומת שוקת, ומותם נקבע במקום. בנוסף צוותים רפואיים מפנים 2 פצועים נוספים במצב בינוני נער בן 18 עם חבלות חזה וראש וצעיר כבן 20 עם חבלת חזה

שני צעירים בני 20 נהרגו היום (ראשון) בהתהפכות של הרכב שבו נסעו בכביש 6, סמוך לצומת שוקת שבצפון הנגב. שני צעירים נוספים – נער בן 18 וצעיר בן 20 נפצעו באורח בינוני.

ממגן דוד אדום נמסר כי בשעה 14:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על רכב שהתהפך בכביש 6 סמוך לצומת שוקת. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-4 נפגעים בדרגות פציעה שונות, בהם 2 מחוסרי הכרה.

לאחר טיפןל ממושך של הצוותים הרפואיים במקום חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 2 צעירים כבני 20 ומעניקים טיפול רפואי ופינו לבית החולים סורוקה 2 פצועים במצב בינוני: נער בן 18 עם חבלות חזה וראש וצעיר כבן 20 עם חבלת חזה.

פראמדיק מד"א גיא שדה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו 2 צעירים שוכבים בצד הדרך בסמוך לרכב ההפוך כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. 2 צעירים נוספים נפצעו באורח בינוני, וסבלו מחבלות בחלקי גופם, מיד התחלנו להעניק להם טיפול רפואי מתקדם ופינינו אותם תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבם יציב."

במשטרת ישראל מוסרים לציבור הנהגים כי מחלף לקיה נחסם לתנועה בשני הכיוונים בעקבות התאונה שוטרים נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. ומבקשים מהנהגים לנסוע בדרכים חלופיות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כולם רצים לאסוף פרנסה מרוב לחץ לא שמים לב ועושים תאונה פעם זה היה בכותרות מיקרים כאלו . זה המצב הקשה לצערנו ומי יודע מה ילד יום . צריכים להתפלל הרבה דמשיח יתגלה במהרה והכל יסתדר

בסד
למה אתם לא מציינים מאיזה מגזר הנפגעים, הרי בסופו של דבר אתם כן מדווחים זאת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו