טרגדיה בלוס אנג'לס • איש החסד ר' שמואל אליעזר שטרן ז"ל

כל תושבי העיר נתייתמו אף הם בהילקח מהם איש החסד, אשר הקים את ארגון 'תומכי שבת' בעיר לוס אנג'לס, ארגון אשר שולח בכל ערב שבת למאות משפחות את צרכי השבת בדרך כבוד

טרגדיה בלוס אנג'לס, איש החסד והמעש מלמד תינוקות של בית רבן הגאון החסיד ר' שמואל אליעזר שטרן ז"ל נסתלק לבית עולמו לאחר שבועיים של סבל ומכאובים בלתי נסבלים.

קרא עוד:

[postim]

הטרגדיהנ החילה לפני כשני שבועות כאשר איש החסד הרב החסיד ר' שמואל אליעזר שטרן ז"ל נהג ברכבו לתומו ברחוב a Brea & Oakwood בעיר לאס אנג'לס רבתי, ולפתע התנגש עם רכבו באחד העמודים אשר קבועים בכל פינות הרחובות בעיר, ומעוצמת המכה הוא נפגע באופן קשה, מתנדבי ההצלה מצאו אותו מוטל מדמם על הכביש כאשר הוא קיבל ל"ע שיתוק במקום, ופינו אותו לבית החוליםCedars Sinai  הקרוב.

לאחר שבועיים בהם סבל ר' שמואל לייזר ז"ל יסורים נוראים ואיומים, אמש (ב) השיב את נשמתו לבוראה כשהוא בן 65 שנים בלבד בשיא פריחתו נגדעו חייו באופן טראגי בהותירו את אלמנות החשובה תבלחט"א ואת בניו ובנותיו יתומים.

המנוח ז"ל היה מלמד תינוקות של בית רבן, מומחה ומיוחד במתחומו כאשר הוא מאציל מהודו על נשמות ישראל הרכים, ארש כעת נתייתמו מאות ואלפי תלמידיו ממשך כל שנות פעילותו בתחום חינוך ילדי ישראל, לתורת אמונת ישראל.

כל תושבי העיר נתייתמו אף הם בהילקח מהם איש החסד, אשר הקים את ארגון 'תומכי שבת' בעיר לוס אנג'לס, ארגון אשר שולח בכל ערב שבת למאות משפחות את צרכי השבת בדרך כבוד, שלא יתביישו ושלא ירעבו.

הלוויתו יצאה מבית מדרש 'בית יעקב' הלוס אנג'לס והמשיכה לניו יורק בשדה התעופהNewark  המתינו למיטתו אנשי חברא קדישא דחסידי סקווירא, ומשם המשיך מסע ההלוויה קורעת הלב, לעבר בית העלמין deansבעיר ניו ג'רזי.

ת.נ.צ.ב.ה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו