Yonatan Sindel/Flash90

דיווח: החרדים מנסים למנוע את תמיכת הליכוד בהצעה לבדיקת ניגוד העניינים

נציגי המפלגות החרדיות מנסים למנוע את תמיכת הליכוד הצעה של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת ניגודי העניינים של השופטים ושל הפרקליטות. בליכוד טרם הגיעו להחלטה סופית בסוגיה, אך הם נוטים להיענות לדרישה של החרדים, וצפויים לקבל את ההחלטה שלהם במהלך היום

המפלגות החרדיות מפעילות מכבש לחצים על הליכוד בניסיון למנוע את תמיכתה היום (רביעי) בהצעה של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת ניגודי העניינים של השופטים ושל הפרקליטות. על אף שהמפלגות החרדיות תומכות עקרונית בהגבלה ופיקוח על מערכת המשפט, הלחץ נועד למנוע משבר נוסף בין הליכוד לכחול לבן.

על פי הדיווח של זאב קם ב'כאן 11' בליכוד טרם הגיעו להחלטה סופית בסוגיה, אך הם נוטים להיענות לדרישה של החרדים, וצפויים לקבל את ההחלטה שלהם במהלך היום. חבר הכנסת שלמה קרעי: "אחרי ישיבת סיעת הליכוד המכוננת שבוע שעבר, צריך להצביע בעד".

עוד דיווח זאב קם כי בישיבת הסיעה הסגורה שערכה אתמול כחול לבן, כמה ח"כים שאלו את יו"ר הסיעה איתן גינזבורג, איך יגיבו אם הליכוד תצביע בעד ההצעה להקים ועדת חקירה. גינזבורג ענה להם, בתמיכה של גנץ: אם הליכוד יעשה זאת, תהיה תגובה לכך מצידנו. זה לא יעבור בשתיקה מבחינתנו.

בתוך כך, ח"ב בצלאל סמוטריץ' התייחס הבוקר בריאיון לכאן רשת ב' להצעתו שצפויה לעלות היום במליאה. "צריך להזכיר לנתניהו שיש כאן מדינה לנהל. תיקון מערכת המשפט נמצא במקום גבוה מסיבה אחת פשוטה – הימין לא יוכל שלוט כל עוד מערכת המשפט תישאר כפי שהיא היום".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ועכשיו למערכת JDN הכבודה
לא חייבים לדחוף פרסומת על כל ריפרוש של הדף
זה לא אתר פרסומות
זה אתר עם פרסומות

מערכת המשפט דורסת אותנו החרדים השכם והערב, ואתם החכי"ם החרדים ניצלתם את תמימותנו, ואמונת חכמים שלנו, שאמרו לנו לבחור בכם, ואחר כך אתם עושים מה שאתם רוצים. נמאס לבחור בכם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו