Yonatan Sindel/Flash90

בחסות דרעי: המחבלים ימשיכו לקבל כספי ביטוח לאומי

חמש שנים אחרי הפיגוע: שר הפנים קבע כי לא יישלל התושבות של שני רוצחי אלכנסדר לבלוביץ הי"ד. בצלמו: "פרס לטרור והזמנת הרצח הבא". לשכת דרעי ל'חדשות JDN': "מקדמים תיקון חקיקה שישלול את זכויותיהם הסוציאליות וכספי ביטוח לאומי של מחבלים"

לפני חמש שנים בליל ראש השנה נרצח אלכסנדר לבלוביץ כשחזר מסעודת חג אצל ילדיו בפיגוע אכזרי. שנה לאחר מכן החל שר הפנים אריה דרעי בהליך שלילת תושבות לשני רוצחי מר לבלוביץ. אולם בעקבות התערבות ארגון השמאל 'המוקד להגנת הפרט', החליט דרעי להקפיא את שלילת התושבות – כך טוענים היום בארגון הימין 'בצלמו'. על פי הודעת הארגון הימני, "המוקד התעקש שהשר דרעי יורה על ביטול השלילה לחלוטין והגיש עתירה בעניין ואכן השר דרעי התקפל והודיע למוקד שלמרות חומרת המעשים לא יישלל התושבות של שני רוצחי אלכס לבלוביץ".

בארגון מציינים כי "מקרה זה מצטרף להחלטת ב"ד לעררים מלפני חודש לא לשלול את התושבות של בני משפחת המבח שביצע את הפיגוע בארמון הנציב בו נרצחו ארבע צוערות למוות. למרות שהכנסת העבירה חוק מיוחד בשנת 2016 שבו ניתן לשר הפנים הסמכות לשלול תושבות בפועל ניכר שדבר זה לא קורה בפועל ומחבלים ובני משפחותיהם ממשיכים לקבל כספי ביטוח לאומי ולהיות אזרחי או תושבי מדינת ישראל עם כל הזכויות הנלוות לכך".

בארגון בצלמו הגידו את החלטת דרעי כ"כניעה לטרור". עוד אמרו כי "שר הפנים מאפשר למחבלים מורשעים ברצח אדם חף מפשע להמשיך לקבל כספי ביטוח לאומי שבאים בין היתר מכספי המיסים של משפחת הנרצח. ארגון בצלמו מתכוון להגיש ערעור על כך ולפעול בכל דרך שמי שרוצח יהודים לא ייהנה מכספי המיסים של אותם נרצחים ובני משפחותיהם".

מטעמו של דרעי נמסר בתגובה ל'חדשות JDN' כי "שר הפנים אריה דרעי, ביטל את תושבותם של מחבלים שביצעו ושהיו מעורבים מרכזיים בפיגועים שנעשו באותה עת וכן בפעולות טרור נוספות, בינהם אחד המחבלים שביצע את הפיגוע האמור בערב ראש השנה, המחבל מקו 78 בארמון הנציב. השר דרעי ביטל תושבות לחברי חוליית סילואן, חברי הפרלמנט הפלסטיני, המחבל מהפיגוע בשכונת מוריה בחיפה בשנת 2003 ועוד. לשניים הנוספים לא בוטלה התושבות בהתייעצות עם היועץ המשפטי לממשלה. עם ביטול התושבות, הכריע היועץ כי יינתן מעמד תושב ארעי למי שאין לו מעמד במקום אחר. בימים אלה מקדם שר הפנים דרעי, תיקון חקיקה שישלול את זכויותיהם הסוציאליות וכספי ביטוח לאומי של מחבלים שתושבותם בוטלה ואשר מקבלים כספים מהרשות הפלסטינים בגין מעשיהם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עכשיו השתכנעתי סופית לא להצביע לש"ס יותר.

אתם שונאים את דרעי.. תעסקו בלהביא חדשות, אל תשתפו אותנו ביצרים המסריחים שלכם

כאילו שהיה לו ברירה
מול בג"ץ

לאליהו אל תהיה כל כך תמים אתה לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים יכול להיות שבגץ יכולים להפיל את דרעי על תיקים תפורים וזה יפגע קשות בעולם החרדי ויעשה לנו נזק שבעתיים אם פתאום יצוצו תיקים אז הוא עושה רווח מול הפסד ומבין שבפעם הזאת צריך להכנע אל תדאג תהיה בטוח שהוא סופר ימני ושונא מחבלים אבל צריך לנהוג בחכמה אם הוא היה שמאלן הוא לא היה שולל אזרחות גם בעבר ועובדה שעשה זאת יש פה הרבה מעבר למה שכתוב…

הנה עוד הוכחה שמר דרעי ומפלגת שס הם שמאל!!! מקומם באופוזיציה!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו