באופן פתאומי: הרה"ח רבי משה חיים שכטר ז"ל עבר אירוע לבבי ונפטר

הרה''ח רבי משה חיים שכטר ז''ל היה איש חסד במלוא מובן המילה, במשך שנים הוא התגורר בעיר בני ברק שם היה אהוב על כל מכריו, ביתו היה פתוח לכל וקשיי יום רבים נעזרו על ידו. במהלך החג עבר המנוח אירוע לבבי והוא השיב את נשמתו ליוצרה

ברוך דיין האמת: ביום השני של ראש השנה הלך לעולמו הרה"ח רבי משה חיים שכטר ז"ל מחשובי חסידי גור אשר התגורר במשך שנים רבות בעיר בני ברק זאת לאחר שעבר אירוע לבבי בפתאומיות והוא בשנת השישים וחמש לחייו.

המנוח הרה"ח רבי משה חיים שכטר ז"ל היה איש חסד במלוא מובן המילה, עוד בטרם נישואיו מידת החסד בלטה בו באופן מיוחד ורבים העריצו אותו עד מאוד בשל כך, עם נישואיו הוא הגיע להתגורר בעיר בני ברק שם היה אהוב על כל מכריו.

מכריו מספרים כי ביתו שבעיר בני ברק היה בית פתוח לכל, רבים היו מתדפקים על דלתותיו והוא היה מעניק להם מתת יד בחפץ לב וברוח נדיבה, הוא היה מהדמויות המיוחדות בעיר בני ברק עד שעבר לירושלים לפני כשנה וחצי.

במהלך ראש השנה עבר הרה"ח רבי משה חיים שכטר ז"ל אירוע לבבי באופן פתאומי, כוחות ההצלה בצעו בו פעולות החייאה ממושכות ולבסוף נאלצו לקבוע את פטירתו למגינת לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא נולד בבני ברק , לאביו העסקן הנודע הרה"ח יצחק שכטר ז"ל ממשפחת שכטר הידועה בבני ברק

מי זה אביו, איפה הי' גר?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו