צילום: FREEPIK

הפאה שתתאים לך

להתאים את הפאה למראה שלך

את רוצה להיראות טוב בכל מצב. כשאת יוצאת לרחוב לסידורים שלך או מטיילת עם הילדים בפארק, כשאת עושה הליכה בשעות הערב וגם שאת נמצאת בבית ומארחת את בני המשפחה והחברים היקרים ללבך. אומרים שהשיער הוא הכוח הסודי של האישה, והוא זה שמעניק לה את המוטיבציה לעשות את כל הדברים המופלאים שהיא עושה בחיי היום יום. מסיבה זו, את צריכה לבחור את הפאה המושלמת בשבילך, שתלווה אותך לאורך תקופה ארוכה לכל מקום ובכל מצב.

פאה קאסטם – נעים להכיר

אחד הדברים הראשונים שאת צריכה להביא בחשבון כאשר את מתאימה לעצמך פאה, הוא האיכות שלה. שכן לא זו בלבד שפאה זולה ובלתי איכותית עלולה לפגוע במראה החיצוני שלך, היא גם עלולה לפגוע בעורך ולגרום לאלרגיות ולדלקות. אם את רוצה ללכת על בטוח, פאה קאסטם היא התשובה. מדובר בפאה איכותית המעוצבת כך שהיא נראית כמו שיער אמיתי. דבר מיוחד נוסף בפאת קאסטם הוא שהיא נעשית בעבודת יד בלבד, ולא במכונה. ולכן ניתן לעצב אותה כבקשתך, ובתמורה לכך תוכלי לקבל את המראה הטבעי ההולם אותך כל כך.

להתאים את הפאה למראה שלך

פאות קאסטם יוצרו כך במיוחד שיוכלו להתאים את עצמן למראה הייחודי שלך. אבל כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, כדאי לך להסתכל טוב טוב במראה כדי לבחון את תווי פנייך, על מנת לבחור בסופו של דבר את הפאה המתאימה ביותר. כמו כן, השתדלי לבחור פאה באור יום, כך שתוכלי לראות את כל הפגמים ולדעת אם צבע הפאה והעיצוב מתאימים, או שכדאי לך לעבור הלאה.

מעבר לכך, קבלי כמה טיפים חשובים שיעזרו לך לבחור את הפאה שלך:

  • לבעלת עור בהיר – אם יש לך נטייה לבחור פאה בהירה, כדאי שתחשבי שוב. פאה בלונדינית עלולה לגרום לך להיראות חיוורת, ולכן כדאי לך לנסות פאה כהה יחסית, אם כי לא כהה מדיי. זאת משום שפאה בצבע חום כהה או שחור עלולה ליצור קונטרסט חזק מדיי בין צבע השיער לצבע העור.
  • לבעלת עור כהה – ההמלצה לבעלת עור כהה היא בכיוון ההפוך. לך כדאי לבחור בפאות בצבע בהיר יותר, אם כי לא בהכרח בלונד או צבע לבן.
  • לבעלת עור סמוק או אדמדם – את יכולה לבחור פאה בצבע שאת אוהבת, אם כי כדאי להימנע מבחירת פאה ג'ינג'ית או בעלת גוון אדמוני, או פאה בעלת גוון כהה מאוד אשר עלולה להדגיש את הקמטים (רלוונטי בעיקר לנשים מבוגרות).
  • שימי לב למבנה הפנים – אי אפשר לדבר על הפאה מבלי להתייחס למבנה הפנים שלך, וכאן נכנס שוב עניין הניגודיות. אם יש לכם מבנה פנים עגול, כדאי לך לבחור בפאה ארוכה ומדורגת שיכולה לטשטש קצת את הלחיים. מנגד, אם את בעלת פנים מאורכות, מומלץ לבחור בפאה מעוגלת בעלת פוני צדדי, על מנת להעניק לפנייך מראה מעוגל יותר.

כאן תשיגי את הפאה המושלמת

אם עד עכשיו דיברנו על המאפיינים שאת צריכה להסתכל עליהם כאשר את בוחרת פאה, הרי שעכשיו חשוב להתייחס למקום שאליו את הולכת כדי לרכוש את הפאה שתלווה אותך במשך תקופה ארוכה. הכירי את איטא פינקלשטיין – המקום המושלם לרכישת הפאה הראשונה שלך (ובבוא הזמן גם את השנייה, השלישית וכדומה). איטא היא מעצבת פאות בחסד העוסקת בתחומה כבר מעל ל-20 שנה. גלריית הבוטיק האיכותית שלה מציעה לך מגוון רחב של פאות בהתאמה אישית. כל מה שאת צריכה לעשות הוא לבחור את הפאה שהכי מדברת אלייך, ולא תפסיקי לשמוע מחמאות מכל חברותייך.

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה ע"פ ההלכה
להדגיש….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו