צילום: פלאש 90

לאחר שיועצה נדבק בקורונה: נשיאת ביהמ"ש העליון חיות תיכנס לבידוד

נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות נכנס לבידוד לאחר שהיועץ שלה, עו״ד הושע גוטליב, אומת היום כחיובי לקורונה. מדוברות בתי המשפט נמסר כי הנשיאה חשה בטוב. כמו כן ישהו בבידוד ראש מטה לשכת הנשיאה עו״ד אורי הראל וראש מערך הדוברות עו״ד אילת פילו

נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות תיכנס לבידוד לאחר שיועצה עו"ד הושע גוטליב אומת כחיובי לקורונה – כך נמסר הערב (שני) מנהלת בתי המשפט. חיות עצמה חשה בטוב. חיות תשהה בבידוד עד ליום רביעי הבא. יחד עם חיות נשלחו לבידוד גם ראש המטה שלה, עורך הדין אורי הראל, וראש מערך הדוברות, עורכת הדין אילת פילו. אף שופט אחר לא נדרש לבידוד.

חיות לא שובצה לדיונים בשבוע הקרוב, אך ביום שלישי הבא היא משובצת לדון בעתירות של התנועה לאיכות השלטון וקבוצת "משמר הדמוקרטיה" בנוגע להסדר ניגוד העניינים של ראש הממשלה בנימין נתניהו. יחד עם חיות משובצים השופטים חנן מלצר וניל הנדל.

"היועץ של נשיאת בית המשפט העליון, עו"ד הושע גוטליב אומת היום כחיובי לקורונה. בעקבות כך נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, תשהה בבידוד. הנשיאה חשה בטוב", נמסר בהודעת לשכתה.

בנוסף, משרד הבריאות עדכן כי תוצאות הבדיקה של כלל חברי משלחת ראש הממשלה לוושינגטון – שליליות. כל אחד מחברי המשלחת שעמד במתווה ולא נדרש בבידוד – שוחרר. כל מי שלא עמד בבידוד על פי החקירה האפידמיולוגית נדרש להשלים 14 ימי בידוד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מברכים אותך שתיכנסי לבידוד ולא תצאי משם אמן…

למה היא צריכה יועץ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו