החתונה בסערט ויז'ניץ

בסערט ויז'ניץ הודיעו: "האדמו"ר יתפלל בבית – מהשבת הקרובה תפילות בחוץ"

בחסידות סערט ויז'ניץ יוצאים בשורת הנחיות לקראת יום הכיפורים וימי הסגר, בהוראות נכתב כי החל מהשבת הקרובה תפילות יתקיימו רק במרחב הפתוח ובית המדרש יהיה סגור, ביום כיפור כלל החסידים מתבקשים להישאר בבתיהם והאדמו''ר יתפלל במעונו • כל הפרטים בפרסום ראשון

בעקבות העלייה הגבוהה בתחלואה של נגיף הקורונה ובשל הסגר שיתחיל מחר (שישי) יצאו הערב בחסידות סערט ויז'ניץ בשורת הנחיות והודעות לקראת יום הכיפורים שיחול בשבוע הבא.

בהודעה שיצאה בחסידות והגיעה לידי 'חדשות JDN' נכתב כי ביום כיפור יתפללו ברמת ויז'ניץ בחיפה בעשרה מתחמים שונים על פי מתווה משרד הבריאות, וכפי שיפורסם על ידי הנהלת בית המדרש בימים הקרובים. עוד נכתב כי כל החסידים המתגוררים מחוץ לעיר מתבקשים להישאר בבתיהם ביום הכיפורים, וכל אחד יתפלל בשטיב'ל שבעירו על פי הנחיות משרד הבריאות.

עוד הודיעו בחסידות כי החל מליל שבת קודש פרשת האזינו כלל התפילות יתקיימו במרחב הפתוח ליד על בניין ובניין על פי הסדר שיפורסם על ידי הנהלת בית המדרש של החסידות בחיפה. כמו כן, בסיום התפילות נדרשים החסידים לשוב לבתיהם ולהימנע מהתקהלות.

בחסידות אף הודיעו כי כ"ק האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א יתפלל את תפילות יום הכיפורים במעונו שבחיפה. מה שיגרום לכך שהחל מליל שבת הקרוב בית המדרש הגדול של החסידות יהיה סגור עד תום הסגר אחרי שמחת תורה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו