Marc Israel Sellem/POOL/Flash9

נתניהו שוחח עם הרבנים הראשיים: "מעריך את ההתגייסות לעזור"

ראש הממשלה שוחח עם מרן הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף והגאון הרב דוד לאו: "אני מבקש לחזק את מה שאמרתם לציבור: להקפיד לשמור על הכללים, לעטות מסכות, ריחוק חברתי ולהתפלל בשטח פתוח ככל שניתן. מי שבכל זאת נכנס לבית הכנסת עליו להקפיד הקפדה יתרה על כללי משרד הבריאות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום עם הרבנים הראשיים לישראל מרן הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א והגאון הרב דוד לאו שליט"א. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי הרבנים ציינו כי יצאה קריאה משותפת להישמע לכללי משרד הבריאות, וכי יש להתפלל בחוץ ככל שניתן בתפילות קצרות.

ראש הממשלה אמר: "אני מבקש לחזק את מה שאמרתם לציבור: להקפיד לשמור על הכללים, לעטות מסכות, ריחוק חברתי ולהתפלל בשטח פתוח ככל שניתן. מי שבכל זאת נכנס לבית הכנסת עליו להקפיד הקפדה יתרה על כללי משרד הבריאות". ראש הממשלה אמר כי הוא מעריך את ההתגייסות של הרבנים לעזור למנוע את התפשטות המגפה.

בהוראה שיצאה על ידי הרב הראשי לישראל מרן הראש״ל הגר״י יוסף לאחר השיחה נאמר: "הנני קורא בזה לציבור הרחב להקפיד על הוראות משרד הבריאות להקפיד על חבישת מסיכה לאורך כל התפילה, שמירת מרחק של 2 מטר בין המתפללים, חלונות בית הכנסת יהיו פתוחים ולאוורר את בתי הכנסת וכן על בתי הכנסת להעמיד גבאי שיהיה אחראי לאכוף את הוראות משרד הבריאות. בית הכנסת שלא יקפיד להקפיד על ההנחיות עדיף שיתפללו בחוץ ולא יבואו לידי סכנה. שמענו שבראש השנה נדבקו הרבה מאוד אנשים ונפטרו מן העולם ולכן צריך לזכור את הציווי שכתוב ״ונשמרתם מאוד לנפשותיכם״ וחי בהם ולא שימות בהם".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו