אחרי 6 חודשים: הרה"ח רבי יעקב ראטה מה'עדה החרדית' שוחרר מביה"ח

הרה''ח רבי יעקב ראטה אשר משמש כיו''ר הנהלת בד''צ ה'עדה החרדית' שוחרר בשעות האחרונות מבית החולים 'שערי צדק' לאחר כמעט שישה חודשי אשפוז בעקבות כך שהוא נדבק בנגיף הקורונה בתחילת ה'גל הראשון'. מדובר בשמחה של ממש שכן היה תקופה שמצבו היה קריטי

שמחה ואנחת רווחה גדולה שוררת בקרב בני ה'עדה החרדית' בירושלים עם הגעת הידיעה המשמחת על שחרורו של יו"ר הנהלת ה'עדה החרדית' הרה"ח רבי יעקב ראטה שליט"א מבית החולים לאחר שחלה בחודש ניסן האחרון בנגיף הקורונה.

ל'חדשות JDN' נודע כי יו"ר הנהלת ה'עדה החרדית' הרה"ח רבי יעקב ראטה שליט"א שוחרר מבית החולים 'שערי צדק' בירושלים זאת לאחר שאושפז שם באמצע חודש ניסן האחרון בעקבות כך שהוא נדבק בנגיף הקורונה.

כעת, כמעט חצי שנה אחרי שחלה בנגיף הקורונה שוחרר יו"ר הנהלת הבד"צ מבית החולים דבר שגורם להתרגשות גדולה בקהילה. מדובר בשמחה של ממש שכן בשלהי חודש ניסן מצבו היה קריטי וקשה מאוד ואף מספר פעמים בני משפחתו התכוננו לגרוע מכל.

מקורביו מציינים כי הוא עדיין זקוק להתחזק והם מבקשים מהציבור די בכל אתר ואתר להמשיך ולהרבות בתפילה לרפואתו השלימה של הרה"ח רבי יעקב דוד בן רעכיל בתוך שאר חולי ישראל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נס גלוי!
ברוך רופא חולים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו