Flash90

גדעון סער בביקורת על ניהול המשבר: "חלק מההחלטות לא נכונות"

חבר הכנסת מהליכוד אמר הבוקר כי לדעתו "לאסור על יציאה מהארץ כדי להגיע לשוויון בין האזרחים זה דבר לא רציני מבחינה עניינית, אפידמיולוגית או משפטית". איש הליכוד גלעד שרון מתח ביקורת חריפה על מפלגתו: "המציאות הנוכחית בליכוד היא כזו שאינה מאפשרת חופש מחשבה ואינה מאפשרת לחברי הכנסת מטעמה לגלות עצמאות פוליטית"

חבר הכנסת גדעון סער מהליכוד מותח הבוקר (שני) ביקורת על התנהלות הממשלה במשבר הקורונה, ואומר: "חלק מההחלטות לא נכונות לאסור על יציאה מהארץ כדי להגיע לשוויון בין האזרחים זה דבר לא רציני מבחינה עניינית, אפידמיולוגית או משפטית".

בריאיון לרן בנימיני בכאן רשת ב התייחס סער לוויכוח סביב קיום ההפגנות: "העיסוק בהפגנות מוגזם מכל הצדדים. זו זכות חשובה אבל היא לא זכות מוחלטת. האם יש טעמים להגביל אותה? חד משמעית כן".

עוד אמר סער: "אנחנו בימים שבהם הפוליטיקה מעניינת הרבה פחות את הציבור שנפגע, מי שאחראי לטיפול בקורונה זו הממשלה, אין בזה ספק. האם אני רואה שהממשלה תוחלף בכנסת הנוכחית? אני לא רואה את זה כתרחיש פוליטי סביר".

בסיום דבריו מתח סער ביקורת על תפקוד הממשלה במשבר: "האם רה"מ מנהל את המשבר בצורה טובה? כשצריך לומר ביקורת אני אומר אותה".

בתוך כך איש הליכוד גלעד שרון, בנו של רה"מ לשעבר אריאל שרון ז"ל, מתח הבוקר (שני) ביקורת חריפה על מפלגת הליכוד. לדבריו, "המציאות הנוכחית בליכוד היא כזו שאינה מאפשרת חופש מחשבה ואינה מאפשרת לחברי הכנסת מטעמה לגלות עצמאות פוליטית".

שרון הוסיף: "בגלל המצב הזה, בו אין במפלגת הליכוד חופש מחשבה, מפלגה שאין בה כלום כמו ימינה אוכלת לנו מנדטים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו