Hadas Parush/Flash90

דיווח: ראש השב"כ נדב ארגמן הפר את ההנחיות ואירח בסוכות בני משפחה

קרובי משפחה ואורחים נוספים הגיעו בחג לביתו של נדב ארגמן ושהו שם שעות רבות. תגובת השב"כ: "איננו מתייחסים לחייו הפרטיים של ראש השב"כ". פרופ' גרוטו בביקורת: "אני יכול רק להצטער על זה. אני אישית לא מבקר את אמא שלי ומדבר איתה רק בטלפון"

ראש השב"כ נדב ארגמן הפר בחג הסוכות את הנחיות הסגר ושהה בביתו עם אורחים שאינם גרים עמו – כך דווח ב'כאן חדשות'. על פי הדיווח, בתו, שמתגוררת קילומטרים רבים מביתו, ואורחים נוספים, כולל בתה של רעייתו, בעלה ובנם, שאינם מתגוררים עם משפחת ארגמן, נכחו גם הם ביום שבת האחרון בביתו של ראש השב"כ.

מהשב"כ נמסר בתגובה לחשיפה של כרמלה מנשה: "לא מתייחסים לחייו הפרטיים של ראש השב"כ".

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופסור גרוטו, התייחס לדיווח ואמר כי "אני יכול רק להצטער על זה". בריאיון ל'כאן חדשות' הוסיף גרוטו כי "אני אישית לא מבקר את אמא שלי ומדבר איתה רק בטלפון". השר מיכאל ביטון התייחס גם הוא לחשיפה ואמר כי "זה מצער, אני מעריך מאוד את ראש השב"כ".

כזכור, ראש השב"כ נדב ארגמן הוא האחראי על מערך איכוני השב"כ המסייע למשרד הבריאות בביצוע חקירות אפידמיולוגיות. לפי ההנחיות שעליהן החליט קבינט הקורונה, מותרת יציאה מהבית עד קילומטר. כניסה לסוכה של אחרים אסורה והקנס עליה עומד על 500 שקלים. גם אדם שיימצא בבית שאינו ביתו ייקנס.

הדיווח על הפרת ההנחיות מצד ארגמן מצטרף להפרות של השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל וח"כ מיקי לוי (יש עתיד). מוקדם יותר היום ביקשה המשטרה מהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אישור לפתיחה בחקירה נגד גמליאל. הבקשה הועברה בעקבות החשד שהשרה מסרה עדות שקר במהלך החקירה האפידמיולוגית לבחינת שרשרת התחלואה שהובילה להדבקתה בנגיף הקורונה.

השר דוד אמסלם (הליכוד) אמר היום, בעקבות הסערה שעוררה השרה גמליאל, כי "העליהום על השרה גילה גמליאל יצא מפרופורציות, ומשפט השדה שנעשה לה בתקשורת ובציבור הפך למפגן מכוער של חוסר רגישות משווע. גילה טעתה בשיקול הדעת, ועל כך התנצלה מעומק הלב. מודה ועוזב ירוחם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו