צילום: פלאש 90

דיווח: השר אוחנה החליט על זהות המועמד למפכ"לות

גורם במשרד לבט"פ אומר כי אוחנה בשל למינוי והחליט על זהות מועמדו. אחד מהמובילים לתפקיד הוא ניצב משה ברקת, מפקד מחוז יהודה ושומרון במשטרה. לצדו מועמדים מ"מ המפכ"ל ממ"ח ירושלים ניצב דורון ידיד, ממ"ד ניצב יורם סופר ווממ"ח צפון ניצב שמעון לביא

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה נערך לקראת הכרזה על מועמדיו לתפקידי מפכ"ל המשטרה ונציב שירות בתי הסוהר (שב"ס) . העיתונאי לירן לוי מדווח ב'וואלה' כי אוחנה ייפגש היום (רביעי) עם ארבעה בכירים משב"ס שמועמדים לתפקיד הנציב.

העיתונאי לירן לוי חשף בוואלה! NEWS כי בין הבכירים עמם ייפגש אוחנה, יהיו מ"מ הנציב הנוכחי גונדר אשר וקנין, ראש מטה שב"ס גונדר אילן מלכא, מפקדת מחוז דרום גונדר קטי פרי ומפקד מחוז צפון גונדר שרון שואן.

אולם, למרות הפגישות שנקבעו בין אוחנה לבכירי שב"ס, גורמים במערכת אכיפת החוק לא פוסלים את האפשרות כי השר לביטחון הפנים ימנה לתפקיד את אחד הניצבים המכהנים מהמשטרה שלא ימונה למפכ"ל.

נזכיר כי שירות בתי הסוהר עבר טלטלות רבות בשנתיים האחרונות. זאת לאור פרשיות חמורות שנחשפו בארגון.

באשר למפכ"ל משטרה, גורמים בכירים במשרד לביטחון פנים אומים כי אוחנה בשל למינוי וכבר החליט על זהות המועמד שלו. אחד המועמדים המובילים לתפקיד הוא ניצב משה ברקת, מפקד מחוז יהודה ושומרון במשטרה.

לצדו מועמדים מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון ידיד, מפקד מחוז דרום ניצב יורם סופר ומפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו