צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

גרוטו: "מתווה הקפסולות בישיבות עבד מצוין – מקווים לחדש אותו בקרוב"

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות בראיון ל'קול חי': "לא הוחלט בדיוק היכן יפתחו מסגרות החינוך. יהיו הקלות בקרוב זה לא יהיה סגר אבל עדיין זה יהיה קרוב לזה. נצטרך להתרגל להגבלות מחמירות שתהיה לנו שליטה במצב". לדבריו, "יהיו הבדלים בין הערים, הרמזור יכנס רק בעוד 4-6 שבועות"

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו אמר בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' של 'קול חי' כי "מתווה הקפסולות בישיבות עבד מצוין אפשר לכנס את הצוות שעוסק בנושא ולחשוב איך מחדשים אותו כבר בימים הקרובים".

הוא התייחס לאפשרות שבערים האדומות לא יפתחו מוסדות החינוך: "לא הוחלט בדיוק היכן יפתחו מסגרות החינוך. יהיו הקלות בקרוב זה לא יהיה סגר אבל עדיין זה יהיה קרוב לזה. נצטרך להתרגל להגבלות מחמירות שתהיה לנו שליטה במצב". עוד הוסיף לגבי מתווה רמזור כי "יהיו הבדלים בין הערים, הרמזור יכנס רק בעוד 4-6 שבועות. יהיו מקומות שיהיו שם סגר או כתר, ההקלות בערים אדומות יהיו פחות נדיבות".

הוא התייחס ליעילות הסגר: "למרות התחושה אנחנו רואים בנתונים של תנועת ניוד וישנה ירידה. היו פחות התקהלויות גם בבתי הכנסת. חגגו את החגים בצורה בטוחה יותר, ולכן הגענו לירידה במספר הנדבקים". לגבי חתונות אומר גרוטו כי כ"שנפתח את מגבלת התנועה שכנראה תרד כבר בשבוע הבא. כרגע לא אפשרי לעשות חתונה עם מוזמנים מחוץ לקילומטר עד לשבוע הבא".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו