עם האדמו"ר מסאטמאר

אבל בסאטמאר: ראש הקהל הרה"ח רבי מאיר זעליג ריספלר ז"ל נפטר מקורונה

המנוח שימש במשך שנים כראש הקהל של החסידות בקריית יואל, במשך שנים הוא תרם מליוני דולרים לטובת מוסדות החסידות, רבים היו נעזרים בו כשהוא נודע בנדיבות ליבו כשהכל נעשה במאור פנים. בשבועות האחרונים נדבק בנגיף הקורונה עד שהשיב הוא את נשמתו ליוצרה

ברוך דיין האמת: מארצות הברית מגיעה הידיעה המרה על פטירתו של הרב החסיד רבי מאיר זעליג ריספלר ז"ל מחשובי ונגידי חצר הקודש סאטמאר אשר שימש במשך שנים בתפקיד 'ראש הקהל' של החסידות זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השבעים ושש לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי מאיר זעליג ריספלר ז"ל היה מחשובי חסידי סאטמאר תחת הנהגתו של כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א בקריית יואל, במשך שנים רבות הוא היה נחשב לאחד ממקורבי האדמו"ר אשר חיבבו והעריצו עד למאוד.


עם ראב"ד ירושלים הגר"מ שטרנבוך

במשך חייו תרם המנוח מליוני דולרים להקמת מוסדות החסידות ביניהם, תלמודי תורה, ישיבות וכוללים, ביתו היה פתוח לרווחה ורבים היו נעזרים בו בתמיכה כלכלית כשהוא פותח את כיסו וליבו במאור פנים מיוחד.

לפני מספר שבועות עת החל להתפרץ ה'גל השני' של נגיף הקורונה בארצות הברית נדבק הרה"ח רבי מאיר זעליג ריספלר ז"ל בנגיף הקורונה מצבו החמיר במהירות והוא אושפז בבית החולים המקומי שם מצבו הידרדר עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו ליוצרה למגינת לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו