עם האדמו''ר מפרמישלאן

מחשובי חסידי קרעטשניף ופרמישלאן: הרה"ח רבי חיים שמואל שטרנקוקר ז"ל

המנוח הרה''ח רבי חיים שמואל שטרנקוקר ז''ל דבק במו"ר הרה''ק רבי משה דוד מקרעטשניף זיע''א ולאחר מכן בבנו כ''ק האדמו''ר מקרעטשניף שליט''א. הוא הסתופף אף בצלו של האדמו''ר מפרמישלאן. כל חייו שקד על התורה ועל העבודה במסירות. לפני תקופה חלה בנגיף הקורונה ומאז מצבו הידרדר

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי חיים שמואל שטרנקוקר ז"ל מחשובי ונכבדי חסידי קרעטשניף ופרמישלאן זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השבעים לחייו.

המנוח הרה"ח רבי חיים שמואל שטרנקוקר ז"ל היה מתלמידיו של הרה"ק רבי דוד משה מקרעטשניף זיע"א כשהוא זכה לדבוק בו בלב ונפש. עם פטירתו הוא המשיך להסתופף בצילו של בנו כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף שליט"א.

המנוח היה דמות מיוחדת בחסידות כשהוא סמל ודוגמא לחסיד מדורות עברו, הוא הרבה אף להסתופף בצילו של כ"ק האדמו"ר מפרמישלאן שליט"א. כל חייו שקד המנוח על התורה ועל העבודה במסירות מופלאה.

במשך שנים רבות נשא הרה"ח רבי חיים שמואל שטרנקוקר ז"ל במגוון תפקידים, בין היתר שימש כספרא דדינא בבית הדין בתל אביב. מכריו מספרים כי הוא היה איש של חסד ותמיד עזר לאחרים במאור פנים מופלא.

לפני תקופה נדבק הרה"ח רבי חיים שמואל שטרנקוקר ז"ל בנגיף הקורונה ומצבו החמיר, בשל ההחמרה הוא אושפז במחלקת קורונה בבית החולים 'מעייני הישועה' שם בשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו