ראש ישיבת 'נר שמואל': הגאון רבי יעקב ישראל זצ"ל חלה בקורונה ונפטר

המנוח שימש במשך שנים רבות כראש ישיבת 'נר שמואל' הממוקמת בשכונת הר נוף בירושלים. הוא זכה להעמיד תלמידים הרבה שנכרכו אחריו בעבותות של אהבה ויראה. לפני כשבועיים חלה בנגיף הקורונה ומאז מצבו הידרדר עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו ליוצרה

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של ראש הישיבה הגאון רבי יעקב ישראל זצ"ל אשר שימש במשך שנים כראש ישיבת 'נר שמואל' בירושלים זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השבעים לחייו.

המנוח הגאון רבי יעקב ישראל זצ"ל נולד בצרפת שם מגיל צעיר מאוד השתקע בעולמה של תורה ויראה. כשהגיע לישראל החל להרביץ תורה ותלמידים רבים נכרכו אחריו בעבותות של אהבה.

בהמשך השנים הוא החל לשמש כראש ישיבת 'נר שמואל' הממוקמת בשכונת הר נוף בירושלים שם זכה להעמיד תלמידים הרבה. גם שנים לאחר שעזבו את כותלי הישיבה סיפרו תלמידיו כי השפעתו הכבירה הותירה עליהם חותם של ממש.

לפני כשבועיים חלה בנגיף הקורונה, בשל קשיי נשימה קשים הוא אושפז בבית החולים 'הדסה עין כרם' שבירושלים שם מצבו הידרדר עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה, מכריו ותלמידיו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו