"כוח נחוץ להצלת חיים": סירת כיבוי אש הושקה במרינה באשדוד

בכבאות והצלה אשדוד מסבירים כי במקרה של שריפה בסירה או יאכטה היא יכולה להגיע מטרים בודדים ממנה ולהסלין מים בכמות של 1500 ליטר בדקה. "בזמן שריפה בכלי שייט הדקות הראשונות של השריפה  הן הכי קריטיות וסירה מסוגלת זה היא בקטגוריה של מצילת חיים"



צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה.

במהלך שיפור המענה המקצועי לשריפות יכטות וסירות במרינה באשדוד ובמאמץ משותף עם מנהלת המרינה הושקה הבוקר (שלישי) סירת כיבוי האש שתפעל במרינה בעיר אשדוד.

ממלא מקום מפקד תחנת אשדוד ליאור שרעבי מסר כי "הפעלה של סירת כיבוי במרינה היא מכפיל כוח נחוץ בהצלת חיים וצמצום המענה המשלים בשרפות כלי שיט. כמו כן, הוא מסייע רבות בהסלנת מים למרחקים ממי ים.

בכבאות והצלה אשדוד מסבירים כי במקרה של שריפה בסירה או יאכטה היא יכולה להגיע מטרים בודדים ממנה ולהסלין מים בכמות של 1500 ליטר בדקה.

מפקד המשמרת רשף מוטי ביטון שהיה אמון על הפרויקט הסביר ש"בזמן שריפה בכלי שייט הדקות הראשונות של השריפה  הן הכי קריטיות וסירה מסוגלת זה היא בקטגוריה של מצילת חיים".

בסירה קיים תותח כיבוי אשר בא לסייע בפעולות הכיבוי מבלי לסכן את הצוותים ומבלי לעלות לכלי השיט. בנוסף, סירת הכיבוי מסוגלת להכיל חמישה אנשים  וכך לסייע בהצלת אנשים מסירה שבוערת.

מכבאות והצלה אשדוד נמסר: "תחנת כיבוי אש אשדוד שמה לה כדגל לשפר משמעותית את המענה המקצועי ושמירה על בטיחות האזרח בכל תרחיש והיום אפשר לומר גם בים".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חיי השתנו ברגע זה מן הקצה אל הקצה….
חשוב מאד עניין הכבוי אש!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו