ספרד: נשיא הקהילה היהודית מבקש שינוי בחוקים נגד האנטישמיות

לאחרונה מורגשת התדרדרות בגילויי האנטישמיות על ידי שימוש בטכנולוגיה המקדמת, כאשר ברשת המקוונת הרבה יותר קל להתבטא בלא להראות את הפרצוף והזהות האמיתית

האנטישמיות גואה בכל רחבי העולם, מידי תקופה אנו שומעים על התבטאות חמורה אלימה או מילולית של אנטישמיים במקום זה או אחר, כאשר הם לא בוחלים להשתמש בכל האמצעים העומדים היום לרשות הציבור, לאחרונה מורגשת התדרדרות בגילויי האנטישמיות על ידי שימוש בטכנולוגיה המקדמת, כאשר ברשת המקוונת הרבה יותר קל להתבטא בלא להראות את הפרצוף האמיתי.

קרא עוד:

[postim]

נשיא הקהילה היהודית בספרד, ביקש בשבוע שעבר מבית המחוקקים, שיקדמו חוק אשר ימנע את ההתבטאויות החמורות ברשת, על ידי החמרת העונשים המושתים במדינה על אנטישמיים אשר פוגעים בחופש הדת וסטטוס קוו בספרד, כאשר דברים אלו הינם כהסתה לרצח עם, והחוק צריך להשתנות בהתאם להתקדמויות הטכנולוגיות השונות.

את הדברים אמר במסגרת סמינר העוסק בענייני אנטישמיות בעיר ברצלונה, כאשר הוא מתייחס לנתוני הסקרים המפחידים אשר מתפרסמים במדינה, לפי הנתונים 35% מצעירי המדינה אינם מעוניינים ללמוד ולשהות יחדיו עם יהודים, כאשר מגמה זו הינה המשך ישיר של דעות קדומות אשר נמשכות בספרד כבר מאות ואלפי שנים, הזדעק נשיא הקהילה היהודית.

בתום הסמינר ביקש הנשיא מרשויות החוק להפעיל את הכח שבידיהם ולשנותו ולהתאימו לצרות ולהתקדמות הדור, דבר שימנע אלימות מילולית ופיזית נגד אנשים שכל השנאה נגדם היא אך ורק מתוקף היותם בנים לעם הנבחר, העם היהודי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שלום,
קראתי את הכתבה והזדעזעתי. אני כיהודיה ישראלית, ספרדיה, נצר לשורשים ספרדיים מאז גירוש ספרד, חשבתי לתומי שמספר האחוזים באנטישמיות קטן יותר. 35% מצעירי ספרד אינם מעוניינים ללמוד ולשהות יחדיו עם יהודים, חשבתי שהחוק החדש להחזרת יהודים לספרד ישנה את הגישה ליהודים, שתהיה קצת יותר חיובית.
תודה לך נשיא הקהילה היהודית על תמיכתך ובקשתך בשינוי החוק נגד האנטישמיות. יישר כוח.
כוכי זרקון-נוה, קיבוץ משמר הנגב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו