צילום: מארק ניימן / לע"מ

ריבלין בפגישה עם שר החוץ האיטלקי: "ליבנו עם אזרחי צרפת המתמודדים עם פיגועים"

נשיא המדינה ריבלין, קיים היום פגישת עבודה מדינית עם שר החוץ האיטלקי, לואיג'י דה מאיו, המבקר בישראל. ריבלין ביקש משר החוץ האיטלקי להעביר מסר ליו״ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס עמו הוא צפוי להיפגש

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, קיים היום, (חמישי) פגישת עבודה מדינית עם שר החוץ האיטלקי, לואיג'י דה מאיו, המבקר בישראל. במהלך הפגישה הביע ריבלין זעזוע ממתקפת הפיגועים בצרפת ״ליבנו עם אזרחי צרפת המתמודדים עם פיגועים מתועבים. הטרור והשנאה מתפשטים כמגיפה בעולם כולו ועלינו לפעול על מנת לעצור אותם".

הנשיא ריבלין ברך את השר בהגיעו לירושלים, לראשונה כשר החוץ. בנוסף ציין ריבלין את היחסים הטובים בין המדינות וביקש משר החוץ להעביר מסר ליו״ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס, עימו ייפגש השר בהמשך, כי זו העת לפעול להגברת האמון ההדדי, וציין כדוגמה את מיזם אותו הוא מקדם למען הפלסטינים, לדבריו, "אם נבנה בנינו יחסי אמון, אלה יובילו לשיתופי פעולה עתידיים לרווחת שני העמים".

עוד אמר הנשיא בשיחתם כי תפילותיו ומחשבותיו נתונות לתושבי איטליה והקהילה היהודית באיטליה, שנפגעה קשות מנגיף הקורונה.

שר החוץ הודה לנשיא על קבלת הפנים ואמר כי הוא שמח לבקר בישראל. השר ציין את היחסים הטובים בין המדינות ושיתופי בפעולה הענפים בין ישראל לאיטליה אותם הוא מבקש להעמיק בדגש על הפיתוחים המדעיים בתחום המאבק בקורונה.

מוקדם יותר היום סיכמו שר החוץ אשכנזי ועמיתו באיטלקי על העברת מנות חיסונים לקורונה מתוך הרכישה הכללית של מדינות אירופה. שר החוץ גבי אשכנזי: ״אני מודה לממשלת איטליה על הסכמתה להעביר לישראל מנות חיסון לקורונה ומקווה שבקרוב נוכל לחדש את התיירות בין המדינות".


צילום: מארק ניימן / לע"מ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו