סודן לקראת תקיפה בישראל?

נשיא סודן מגיב לראשונה על התקיפה בארצו: התגובה תהיה כואבת • נשיא סודן הוא פושע מלחמה שמקבל חסות מאיראן • סודן מבררת על רכישת טכנולוגיה צבאית • בישראל מסרבים להגיב

לאחר שבסוף השבוע הודיע עומר אל-באשיר, נשיא סודן  כי התגובה של ארצו נגד ישראל תהיה כאובת, כיום מתבשרים ארגוני הביון כי הוא אכן ממש את איומו ומנסה לרכוש טכנולוגיה צבאית כנגד ישראל.

קרא עוד:

[postim]

כזכור בסודן מאשמים את ישראל  שהפציצה מפעל נשק בחרטום בחודש שעבר נשיא סודן שהוא בעצמו פושע מלחמה בגין רצח העם בדרפור שלא הוסגר לבית הדין הפלילי הבינלאומי, מאיים בעצמו לנקום בישראל על התקיפה לכאורה. אל-באשיר אמר:" כי ישראל היא "האויבת מספר אחת" וכי ינסה להשיג טכנולוגיה שתאפשר לנקום בה".

אל-באשיר אמר שבכדי למנוע התקפה נוספת, לסודן יש שתי אופציות: האחת היא לנרמל את היחסים עם ישראל, אופציה שלעולם לא תמומש, והשנייה היא "לרכוש טכנולוגיה שתאפשר לנו להגיב לישראל בהתקפה זהה… אני לא יכול לומר שזה בלתי אפשרי. אנחנו מנסים להשיג את הטכנולוגיה הזו".

המפעל, שהופצץ היה מפעל נשק איראני. בישראל מסרבים להגיב על ההאשמות. ובסודן כך מתפרסם בשעות האחרונות בכלי התקשורת הזרים מנסים לרכוש טכנולגיה צבאית מתקדמת לצורך מתן תגובה כנגד ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו