צילום: יהונתן סמייה – דוברות הכנסת

ההטרלה הבאה: סמוטריץ' יעלה הצעה להקמת וועדת חקירה על נושא התקציב

ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ יעלה במליאת הכנסת הצעה לוועדת חקירה פרלמנטרית על התנהלות הממשלה בנוגע לתקציב 2021 - כך דווח ב'חדשות 13'. גנץ אמר השבוע כי דרושה ועדה כזאת. ימינה: "לבני גנץ ולמפלגתו תהיה הזדמנות לשים סוף סוף את ישראל לפני הכל"

ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ יעלה במליאת הכנסת הצעה לוועדת חקירה פרלמנטרית על התנהלות הממשלה בנוגע לתקציב 2021 – כך דווח ב'חדשות 13'. מדובר ב"הטרלה" לכחול לבן, מאחר וראש הממשלה החליפי בני גנץ אמר השבוע כי דרושה ועדה כזאת. כחול לבן יצטרכו לבחור – הצבעה בעד ימינה ונגד הליכוד, או נגד הנושא העיקרי עליו מתעקשים מול הליכוד ומה שגנץ עצמו הציע.

סמוטריץ אמר כי "תקציב המדינה הוא קודש הקודשים של כלכלה במדינה מתוקנת – בשגרה ובוודאי בעת משבר גדול כל כך. העובדה שהתקציב נלקח כבן ערובה במשחק פוליטי ציני בין נתניהו לגנץ היא בלתי מתקבלת על הדעת ואת תוצאות המדיניות הכלכלית המופקרת הזו ישאו על גבם ילדינו ונכדינו. ביום רביעי שמים את ישראל לפני הכל".

מימינה נמסר כי "מדינת ישראל נמצאת במשבר הכלכלי הגדול שידעה אי פעם. בשעה רגישה זו, עם מאות אלפי מובטלים ועסקים שקורסים, אזרחי ישראל זקוקים לתקציב ויציבות. שר הביטחון ורה"מ החליפי, בני גנץ אמר השבוע ובצדק כי יש להקים ועדת חקירה על אי העברת התקציב".

"ימינה לא תאפשר להפוך את אזרחי מדינת ישראל בני ערובה בויכוח שבין נתניהו וגנץ על התקציב. ביום רביעי הקרוב יעלה ח״כ בצלאל סמוטריץ' בשם מפלגת ימינה הצעה לועדת חקירה פרלמנטרית על התנהלות הממשלה בנוגע לתקציב 2021. לבני גנץ ולמפלגתו תהיה הזדמנות לשים סוף סוף את ישראל לפני הכל, ולחקור האם שיקולים פוליטיים מובילים את ישראל לאסון כלכלי", לשון הודעת המפלגה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי הוא זה שהחליט לתייג כל הצעה של ימינה כ"הטרלה"?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו