Oren Ben Hakoon/POOL

השמאל מגלה שוב את פרצופו – רקוב ומושחת / דוד ברמן

ברור גם שהם מנסים לסכסך בין נתניהו לביידן, ובין טראמפ לישראל בהודעות המטופשות והכפוי טובה שלהם נגד טראמפ ונתניהו שלא מברך את ביידן. אחרי זה יצעקו 'בידוד מדיני'. הם פועלים לבודד את ישראל רק כדי שיוכלו להאשים את נתניהו, ואולי להגיע לשלטון

עדיין לא הוכרעו הבחירות בארה"ב, זה יתברר בבתי משפט, למרות שאל פניו נראה שביידן המנצח, טענות על זיופים בדרך כלל נטענים כמעט מפי כל מפסידן, ולא הייתי בונה מידי על היללות הללו. כאמור לבית משפט תהיה המילה האחרונה בעניין.

אבל מה שמקומם ומרתיח בו זמנית זה הודעות הגיל והשמחה של השמאל הישראלי לביידן, ובנשימה אחת השתלחות חסרת רסן ומינימום אנושיות בטראמפ.

גם אם הם רוצים את ביידן, למה לשמוח לאיד וללעוג לנשיא שכה הטיב לישראל?! ההסכמי שלום עם האמירויות זה משהוא שמנוגד לשמאל? ההכרה ברמת הגולן זה משהוא ימני? העברת השגרירות לירושלים זה דבר (שבאופן רשמי) היה בקונצנזוס. מה השנאה הזו כלפי אוהב ישראל יוצא מן הכלל זה?

השמאל מגלה שוב את פרצופו האמיתי (כאילו וזה חדש לנו) כמה הוא פשוט שונא ישראל ורוצה ברעתה. כסיסמה הקומוניסטית הידוע 'כמה שיותר רע ככה יותר טוב'. תרצו לברך את ביידן, שיהיה לכם לבריאות. (עם סגניתו הקיצונית וחברי מרעיו במפלגה הדמוקרטית תומכי בי.די.אס.). אבל למה לשנוא את טראמפ?

ברור גם שהם מנסים לסכסך בין נתניהו לביידן, ובין טראמפ לישראל בהודעות המטופשות והכפוי טובה שלהם נגד טראמפ ונתניהו שלא מברך את ביידן. אחרי זה יצעקו 'בידוד מדיני'. הם פועלים לבודד את ישראל רק כדי שיוכלו להאשים את נתניהו, ואולי להגיע לשלטון. פרוטקשן וטרור שמאלני מחרב טיפוסי.

זו עוד הוכחה נוספת מני אלף, כמה רעים ורקובים ומושחתים השמאל, רק כי אין להם אמונה בה', מתנתקים מהיהדות, ומגיעים לכאלה רמות של מתירנות ושנאה עצמית שסופה התאבדות.

ככל שהשמאל צועק יותר גבוה סיסמאות של שלום שוויון דמוקרטיה וחופש, תדעו כמה שהם גורמים לבדיוק הפוך. סיסמאות הרסניות אלו קבילים רק לכיוון שלהם, ברגע שזה עלול לסייע למי שהם לא חפצים ביקרם, הם מתגלים כאכזרים ודיקטטורים מרושעים כמו בגץ ומדלבליט, בלי טיפת הגינות ויושרה.

לא משנה מי לבסוף ינצח ביידן או טראמפ, את פרצופו האמיתי של השמאל זה כבר גילה. והוא מכוער מתמיד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השמאל מתגולל על טראמפ כאילו והיה היטלר.
הם פשוט רעים ומטונפים שבא להקיא מהם !!
גועל נפש כפיות הטובה הזו.
וכמובן הופכים את ביידן "לגדול אוהבי ישראל" להתפוצץ מצחוק ובכי.
כי מה ? כי קורא לישראל לשוב למשא ומתן עם הפלשתינים…. כי תמך בהסכם הגרעין לאירנים…. בכל הרעים במזרח התיכון….. בהחלטת הגינוי של האו"ם בסוף כהונת אובמה…. "ההתנחלויות מכשול לשלום"…..
זה "מגדולי התומכים של ישראל" לפי השמאל….
לאחר שטראמפ הוכיח שניתן לעשות שלום עם מגינות ערב בלי לפתור את בעיית הפלסטינים, לאחד קואליציה של מדינות ערב סוניות נגד אירן שכמעט נשברת, יחזור כעת חכמולוג זה את כל ההישגים אחורה !! המזרח התיכון יחזור להיות חבית נפץ שאירן צריכה להדליק את הגפרור.
אבל הוא "מגדולי אוהבי ישראל לפי השמאל, וויקיפדיה". יחד עם המוסלמי אובמה.
עוד אוהב כזה וגמרנו….

השמאל עבר מן הכולם גם אם נתניהו לא ירוץ לראשות הממשלה.
השנאה שלהם לדת וליהודים בכלל ,היא שנאה עצמית מגיעלה וישנה.
היום כבר כולם יודעים את זה כי המונהגים שלהם לא יודעים להסתיר את זה.

אמת לאמיתה השמאל מתאבד ובסוף ימחק מהעולם כמו מיפלגת העבודה ומר"צ הידועים לשימצה
שנימחקו מהעולם
גמר מחיקה טובה לשמאל הישראלי.

כל הכבוד..כתיבה ללא משוא פנים.

צודקת בכל מלה, השמאל התגלה במערומיו, בכפיות הטובה שלו, כי השנאה לביבי מעבירה אותם על דעתם הם שמחים במפלה של טרומפ כי הוא ידיד אישי של ביבי, למרות שזה הפסד עצום לישראל ולעולם השמרני, ממשל ביידן יהיה עויין ויכשיר את כל השחיתויות בעולם

כול מילה בסלע!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו