צילום: דוברות הכנסת שמוליק גרוסמן

ח"כ אשר בנאום תקיף: "כמה לבלרים השתלחו בחינוך החרדי"

יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר בנאום תקיף במליאת הכנסת: "כמה לבלרים השתלחו בחינוך החרדי, קנס היה צריך לתת להם? פרס צריך לתת להם!". ח"כ אשר עמד על מצוקת ייקור תעריפי מעונות היום והמשפחתונים ועל הזנחת המטפלות: "האוצר חייב לגלות חמלה ולהפעיל את ההיגיון"

יו"ר ועדת חוקה חה"כ יעקב אשר נשא הערב (שני) נאום תקיף במליאת הכנסת בו דחה את ההסתה בתקשורת נגד החינוך החרדי. "כמה לבלרים שילחו את עטיהם במערכת החינוך החרדית", אמר אשר, "בציבור החרדי שכל תפקידו ובקשתו הוא לשמור על החינוך על דור העתיד, מה שהיום כל העולם מודה שהיה נכון לעשות. קנס צריך לתת להם?! פרס צריך לתת להם!".

הוא הוסיף: "ילדים חייבים מי שיגדל אותם. ילדים צריכים מסגרת חברתית. כל הציבור בישראל מבין את זה, הציבור הדתי והלא דתי, אי אפשר לאבד דורות. וזה מה שהציבור החרדי ביקש, להגיע להסדרים כדי להפעיל את המסגרות באופן מוסדר. מנהלי בתי ספר עשו שיעורים בחצרות של הבתים הפרטיים שלהם כדי שילד לא יפסיד יום לימודים".

כמו כן ח"כ אשר עמד על מצוקת ייקור תעריפי מעונות היום והמשפחתונים ועל הזנחת המטפלות: "האוצר חייב לגלות חמלה ולהפעיל את ההיגיון. איך יתכן שמכדררים את מנהלות המשפחתונים שכבר חודשים לא קיבלו פיצוי ואת אלו ששולחים ילדים למעונות היום שבדיוק בתקופה זו העלו להם את התעריפים. אנחנו צריכים לתמוך בחזרה של אנשים לעבודה ולא להקשות וגם לסייע לעובדים של המעונות והמשפחתונים עצמם שלא נמנים על השכבה העליונה", אמר אשר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו